What to do.

Ik weet het écht even niet meer.

Ongeveer anderhalve maand geleden ging het ineens uit met mn vriend, omdat hij niet meer verliefd was. Het was heel plotseling en erg lullig hoe die het uitmaakte. In het begin was ik er echt kapot van, na een paar weken werd het al minder. Intussen heeft hij alweer een andere vriendin gehad waar het mee uit is nu. Maar ik ben erachter gekomen dat ik zeker nog wat voor hem voel. Aan de ene kant ben ik zó boos en aan de andere kant hou ik nog zóveel van hem. In het begin dacht ik, mn gevoelens worden wel minder. Maar nee, ik krijg hem écht niet uit mn hoofd. Hij zit bij me in de klas en we doen helemaal niet zo leuk tegen elkaar en we praten nauwelijks.

Laat ook maar, ik wilde alleen even mn hart luchten, en kijken of iemand misschien handige tips heeft om die asshole uit mn gedachten te krijgen.

Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer met vriendinnen dingen te doen. En verder te gaan met leven (klink vet dom ) succes. x

denk aan alle negatieve dingen die je met hem heb meegemaakt (ruzies enzo)
haal al zijn foto’s weg en dingen waardoor je aan hem moet denken
& probeer een andere jongen leuk te vinden

Oke dit is zo’n situatie die je kunt vergelijken met snoepen. Je weet dat het slecht voor je is, toch blijf je het telkens doen. Uiteindelijk zeg je tegen jezelf: ‘‘En nu ga ik eens op zoek naar tussendoortjes die én lekker zijn én gezond zijn.’’

Dus nu moet jij naar dat lekkere en gezonde ‘‘tussendoortje’’ zoeken. Het is misschien een beetje een rare beredenering, maar ik weet niet hoe ik het anders zou moeten uitleggen.

zeg iig niet tegen hem dat je hem nog leuk vind, want dan gaat hij je gebruiken voor stomme dingen. in de klas is best vervelend maar let niet te veel op hem, denk aan zijn domme acties. lompe dingen die je over hem kan verzinnen als je daar misschien aan denkt kan et wel beetje overgaan, en je moet gwoon er niet te veel bij blijven hangen… dalijk ben je net als mij 6 maanden verder met je leven en nog steeds verliefd op de zelfde jongen… laat et gaan.