what to do..

In de zomervakantie leerde ik een jongen kennen die eigelijk al bij mij op school zat, maar toen spraken we elkaar nooit… We begonnen elkaar leuk te vinden, en gingen afspreken. Ik begon hem toen echt heel leuk te vinden, en toen hadden we gezoend. Zat dr soms wel mee dat hij 1 jaar jonger was, maarja… Toen hij op vakantie ging, en weer terug kwam , deed hij opeens heel raar en negeerde al mn smsjes, had al het gevoel dat hij me niet meer leuk vond, en hij deed opeens heel dom tegen mij, dus ik dacht wel dat het over was tegen ons. Paar weken niet tegen elkaar gepraat, en nu we beiden op een andere school zitten spreken we elkaar nooit. Maar een paar dagen geleden vertelde hij op ping dat hij me echt mist, en allemaal sorry en dat hij weer wil afspreken, alleen hij is ook verliefd op een ander meisje , die hem ook leuk vind. Vind het best jammer, maar zal ik weer iets met m beginnen of hem vergeten?

Xoxo

Sorry voor het lange verhaal!
Hoop dat jullie me kunnen helpen :slightly_smiling_face:

Je kunt het proberen.

ik zou het niet doen.

als hij met een ander is niet veel te doen
of hem kans nog geven is aan jou
als hij niet meer gevoelens voor je hebt kan alleen maar zeggen dat
wil je het ook zelf de kans geven

Hij mist je en is ook verliefd op een ANDER meisje?
Kind, als hij je echt leuk vond zou hij niet verliefd zijn op een ander meisje en zou hij alleen voor jou gaan.

toch maar niet
als hij op jouw is kan hij niet op een ander missen

Nooit geschoten is altijd mis.

Vergeten kan je denk ik beter doen hij bied wel zn exuse aan maar wel een beetje laat

Zeg hem dat je meer duidelijkheid wil,
hij moet voor jou of voor dat andere meisje kiezen.
Als hij je echt terug wil zal hij voor jou kiezen.
Als hij tochvoor dat andere meisje kiest, verdien je gewoon beter en moet je proberen om hem te vergeten. Er zijn genoeg andere jongens!

Ben ik de enige die niet iets met een jongen zou willen die ook verliefd is op een ander meisje? Ik zou hem geen kans meer geven xD

Ik zou het ook niet doen

Als het echt meant-to-be was, had hij je na de zomervakantie niet genegeerd maar dan was hij er gewoon voor gegaan. Laten lopen die gast.

Ik zou helemaal klaar met hem zijn.
Hij liet weken niks weten èn is verliefd op 'n ander meisje? Een jongen die 't verdient om jouw vriendje te zijn laat èlke dag iets weten en kijkt niet naar andere meisjes.

Als je iemand echt leuk vind, ga je voor diegene en maakt het je niets uit wat voor andere leuke figuren er op de wereld rondlopen. Ik zou het laten voor wat het is, anders ga je toegeven aan gevoelens en zit je er straks mee als hij voor die andere meid gaat of ‘niet kan kiezen’.

doe het niet. echt! als hij je echt graag zag zou hij niet OOK nog verliefd zijn op iemand anders? hoe grof kan hij zijn?x

Hij is echt een mongool hij verdient je niet. wat BettiePage zegt is helemaal waar!

Ik zou het niet doen… Als hij ook al op een ander meisje is… Je moet meteen een eerste keuze zijn voor een jongen, hij moet alleen jou willen, anders is hij je niet waard… Zo zou ik het in ieder geval willen.

oke, dankjewel allemaal voor jullie reacties!
ik laat m denk ik gaan,
zal ff een tijdje moeilijk gaan, maar t lukt vast wel ! :slightly_smiling_face: