what to do???

ik heb een afstandrelatie, we wonen ongeveer 75 km uit elkaar. Ik mocht altijd bij hem slapen en hij bij mij. ik mag nu niet meer bij hem slapen omdat ik even bij hem op bed lag toen we wakker waren. ik zou vrijdag tot zaterdg er heen mogen dat was me beloof, nu gaan mn ouders expres op vrijdag naar pretpark en ik MOET mee. Ik mag er alleen zaterdag heen en niet meer slapen. we hebben nu al iets meer dan 7 maanden en nog accepteren ze het niet. hij word hier teleurgesteld en chagrijnig door . wat moet ik doen?? ik wil hem niet kwijt…

Dus je mag niet gaan omdat je ouders ‘bang’ zijn dat jullie seks hebben ofzo? Ik snap de reden niet echt…

Je moet mee naar een pretpark? jeetje
Vraag aan je ouders waarom het niet mag en als ze dan zeggen dat ze niet willen dat jij wat doet met hem zeg dan dat het toch niet persee in de nacht hoeft te zijn bij hem in bed…

Laat zien dat je volwassen bent en ermee om kan gaan, dan mag je vanzelf wel weer naar hem toe.

@ Pluish daar lijkt het wel op… na 7 maanden mag je toch wel langst je vriend slapen ik word in februari 18…

@Bunnyhop als ik dat zeg kom ik er helemaal niet:( ik ben er net tegen in gegaan ik mag nu helemaal niet meer:O?

@Bunnyhop En dan de kans lopen dat ze hem helemaal niet meer mag zien?

ik snap de redenen niet eerst mocht hij hier niet komen omdat mn zusje moe was, ik moet altijd op haar kamer omdat ik 2 pers bed heb…

^ Vraag dan je ouders om eens een keer duidelijk tegen je te zijn. Word zelf niet kwaad als je met ze praat, blijf gewoon rustig en luister. En als zij kwaad worden zeg je dat je geen zin hebt in zo’n soort gesprek en loop je weg.

Dan zijn het te bezorgde ouders, ze is bijna 18 moet ze nou perse wachten tot na het huwelijk ofzo.
Blijven slapen wilt niet eens wat zeggen je ligt gewoon bij elkaar in bed…
Waarom mag je nu opeens niet meer ik vind dat ze van je vriend af moeten blijven :S

huh wut bij je zusje op haar kamer? wtf

ja die redenen ik word er zo moe van altijd is het iets, mn vader accepteerd het niet, hij heeft een ander geloof dan mij, hij is geen turk ofzo maar hij moet naar kerk enzo dat vinden ze ook niet goed…

slapen, zij heeft een hoogslaper , ik 2 pers bed en mag niet op mn eigen kamer want ze willen niet dat ik bij hem slaap…

Tja je kan hier vrij weinig aan doen dan een goede reden aan hun vragen, geven ze die niet dan slaat het gewoon nergens op.
Je woont ver uit elkaar dus even op en neer zou ook moeilijk gaan.
Ik kan alleen zeggen dat ik medelijden heb maar er zijn nog meer met jouw situatie.
Er zijn ook meiden die niet eens op hun kamer mogen met een vriendje, nee ze moeten in de woonkamer blijven.
Door deze reden had die jongen het uit gemaakt

Oohja er zijn ook meisjes die niet eens een vriendje mogen hebben nee die moeten meteen trouwen ¬¬

Hoe moet het dan als je zusje een vriend krijgt :stuck_out_tongue: balen zeg

dat maakt me niet uit gaat erom dat ik hem zie ik zei ook ik slaap wel op gang bel zn moeder maar, dat doen ze nog niet eens? hem maakt ook niet uit als we niet op dezelfde kamer liggen

Tja blijkbaar vertrouwen ze je daar niet in, ik zou je graag willen helpen maar ik ken je ouders natuurlijk niet ><

nou ik zeg je, je wil ze niet kennen , klote ouders, volgend jaar mn vriendengroep gaan met zn alle op vakantie naar spanje ofzo dan ben ik 18 en ik mag als enigste niet mee

Lastige situatie zit je in, het lijkt erop dat je ouders nogal overbezorgd zijn en dat is nergens voor nodig, zeker niet als je in februari 18 wordt (ik ook trouwens :stuck_out_tongue:). Ik mag slapen bij mn vriend wanneer ik wil, mn moeder had het in het begin wel lastig mee, maarja, dat heeft elke ouder wel die zien dat hun dochter opgroeit.

Probeer ze uit te leggen dat je nu al een tijdje een relatie hebt en je klaar bent voor een volgende stap. Ik zou uit leggen dat ik gewoon graag bij mn vriend zou willen slapen en niet zou snappen waarom dat niet zou mogen. En als ze zeggen ‘nou, omdat wij het zeggen’, moet je maar zeggen dat die reden gelde toen je 5 was, en dat je nu een volwassen reden wilt hebben omdat je slim genoeg bent om zelf je beslissingen te nemen.

Hmm ik dacht dat mijn ouders al moeite hadden om me los te laten…

haha hoeveelste word je 18? :stuck_out_tongue: ik heb al zoveel gezegt, ze luisteren niet. ik zei waarom mag dat niet zeiden ze je hoeft op 17 jarige leeftijd niet bij die ‘vent’ in bed te liggen. als ik een reden vraag zeggen ze niets alleen het hoort niet. terwijl mijn vriendinnen het al na 2 a 3 maanden mogen… ons mam zegt de hele tijd ik mocht het pas toen ik 21 was…