What to do?

Heee, nou, ik kom maar gelijk met mijn vraag/ probleem.
Ik ben al heel lang verliefd op een jongen in mijn klas, hij is dit jaar blijven zitten, ben ik daar even blij mee! :angel:
Maar, volgens zijn vriend weet hij dat al heel lang, maar hij laat niet zien wat hij van mij vindt, en ik ben ook zo verlegen dat ik zelf niet naar hem toe durf te gaan voor een heel normaal gesprek… Maar in de klas kijkt hij soms net iets té lang. En in de pauze loopt hij altijd langs mij.
Dat is probleem 1.

Vandaag op school, vraagt een jongen uit mijn klas of ik nog steeds verliefd op hem ben. Tegelijkertijd vraagt de jongen die naast mijn crush zat of hij al met mij verkering had, toen zij mijn crush jaa… maar op zo’n manier van; ik heb geen zin in die discussie.
Wat houd dit in? :anguished:? En wat moet ik nu doen?

Thankss voor de reacties alvast :wink:

op hem af stappen en vragen wat hij er mee bedoelde?

Gwn kijken wat hij doet…
En als je t echt wil weten; vraag t aan hem ;p
Is wel moeilijk in het echt, misschien is het makkelijker te doen op msn (als je zijn msn hebt)
Veel Suc6

Ik ben zo’n scheitert die dat niet durft, hij is een hoofd groter dan ik… :stuck_out_tongue:

Btw, bedankt voor de reacties!
Maar, met hem praten op msn; hij is haast nooit op msn.
In het echt, nouja, ik durf gewoon niet omdat hij ook altijd bij zijn vrienden is en hoe moet ik hem aanspreken?
En als ik het aan hem wil vragen, hoe moet ik het dan precies vragen?:stuck_out_tongue: