Sinds kort (9 April) heb ik een vriendje, ik vind hem erg leuk. Alleen zijn er nu al dingen waar ik me aan irriteer, ik zie hem nauwelijks (alleen op school) omdat hij niet mag/kan afspreken. Ik was afgelopen woensdag ook nog jarig, en hij kwam niet eens op mijn verjaardag. Heb ook geen cadeautje of iets gekregen van hem. Niet dat ik een cadeautje eis, maar hij is mijn vriendje dus hij had op zijn minst nog even langs kunnen komen. We zouden vandaag ook afspreken maar ineens kan hij niet meer en moet naar de verjaardag van zijn zus. Als hij dat nou eerder had gezegd had ik wat met iemand anders kunnen af spreken en nu zal ik me dus gaan vervelen.
Hij rookt ook, en dat vind ik 3 keer niks. Voor mij wou hij wel stoppen, althans zegt hij… Als ik hem tegen kom op school en ik krijg een kusje, dan proeg ik wel degelijk dat hij gerookt heeft.
Maar, ik weet dus echt niet wat ik met hem aan moet? Ik heb echt m’n twijfels of ik dit lang uit kan houden want ik irriteer me er nu al aan. Ik heb het er al eens over gehad dat hij rookt en nauwelijks kan af spreken… Nu heb ik geen zin meer om er over te beginnen want ik ben ook degene die vraagt om af te spreken. Als ik het er nog meer over heb, voelt het aan dat ik zeur dus ik doe het nu niet meer.
Zal ik door gaan met hem of is het toch beter om te stoppen? Of iets anders? Ik weet het echt niet.