What to do?

Ik ben al sinds december nóg steeds niet over een jongen heen.
Door een ruzietje had ik hem 3 weken niet meer gesproken of gezien. En ook toevallig niet met het uitgaan. Dit hielp wel echt. Ik dacht niet meer continu aan hem.

Nu heb ik sinds het weekend weer contact, en ik ben helemaal terug bij af. Ik denk er elke dag aan en ik vind hem nog stiekem echt geweldig.
Ik probeer het zo oppervlakkig mogelijk te houden om geen contact met hem op te zoeken. Maar hij doet dat wel door af en toe om de paar daagjes mij lastig te vallen met smsjes. Dus om hem echt te vergeten lukt mij niet echt.

Verder zie ik hem eigenlijk wel vaak met het uitgaan, sowieso zijn vrienden. En ik ben goed bevriend met zijn vriendengroep. Eigenlijk wordt ik er best vaak mee geconfronteerd.

What to do om hem te vergeten?

ik kan je denk niet helpen :frowning_face:
heb het al vanaf oktober…
maja,

Het contact met hem verbreken.

blokeer zijn nummer, dan heb je iig geen last van die sms’jes.
je zal hem nog vaak genoeg tegen komen, dus je zal erover heen moeten.
Ga leuke dingen doen met vriendinnen, zodat je wat anders hebt om aan te denken.
En als je creatief bent, is iets maken misschien een optie?
Zorg gewoon dat je andere dingen aan je hoofd hebt.

@ foreveralone
Mm ik denk dat ik dat zelf niet kan. En hij is eigenlijk ook altijd een goede vriend van mij geweest…

@xRockingtuesday.
Hihi dat doe ik ook, alleen ik heb tijdgebrek! Ik werk 6 dagen in de week a 47 uur, sport 5 tot 6 uur en dan moet ik ook nog mijn sociale contacten een beetje omhoog houden. Ik hoor net dat hij ook uitgaat waar ik dit weekend naar toe ga. Haha dus weer lastiger.
Haha ja ik ben creatief! Alleen daar heb ik absoluut nu geen tijd voor… :frowning_face:

waarom wil je hem dan vergeten? als hij zoveel aandacht telkens aan je besteedt misschien vind hij jou ook wel leuk? en aangezien jij hem ook zo geweldig vindt.