Er is een jongen waar ik eerst goed mee bevriend was en die ik heel erg leuk vond. We spraken af, zoende en hij gaf me echt het gevoel dat hij mij ook leuk vond. Toen ik terug was van vakantie, hoorde ik van zijn ex dat hij nog altijd met haar ging. Ik was zo boos geworden en had dikke ruzie met die jongen. Maar altijd wanneer wij dronken zijn, gingen we vanzelf de ander bellen, ook tijdens de ruzie… Dan was het altijd gezellig en leuk door de telefoon, maar de volgende dag is het weer ruzie. Ik had het vorige week goed met hem gemaakt, want ik miste hem wel als een vriend. Maar ik heb wel gezegd dat we normale vrienden zijn en verder niets. De gevoelens voor hem zijn ook gewoon weg, maar hij blijft bellen als hij dronken is, smsen en zeggen dat hij me mist en terug wil naar hoe het vroeger was. Stiekem wil ik dat opzicht ook wel, maar het gaat sowieso toch niet werken en er is nu een jongen waar ik soort van mee ga, dus ja… Hoe krijg ik het voor elkaar dat hij mij met rust laat?
Ik snap het niet?
Het tegen hem zeggen?
zeggen dat je niks van hem wil, dat je een ander leuk vindt. boem, dan ben je er gelijk van af hoor.
gewoon zeggen.