what to do...

oke, kkheb dus een vriend… hijs leuk etc. anders was het me vriend niet.
nu hebt die gisteravond ruzie gehad thuis, en is die eruit gekickt, heeft die bij
een meisje geslapen, (nee niet ibj mij, hij kent me ouders nog niet zo goed dus dat wou die niet) nu vanavond, gaat die weer naar haar toe, film kijken en bijkletsen… kvind dit dus echt niet leuk maar als ik er wat van ga zeggen hb ik de grootste bonje met hem… wt moet ik nu doen…

Nodig hem bij jou thuis uit?

nee, hij gaat naar huis toe dus hij heb geen tijd voor me, dat is juist het hele punt.

Vertrouw je hem, dus denk je dat hij niks raars zal doen of heb je je twijfels?

Vertrouw je hem, dus denk je dat hij niks raars zal doen of heb je je twijfels?

nou ik heb dus m’n twijfels… ik weet niet of ik m kan vertrouwen, & ik weet niet wat die met haar gaat doen, of heeft gedaan, of juist niet heeft gedaan. & hij snapt me niet en word gelijk boos…

Praat gewoon rustig met hem, en spreek zelf met hem af. Afwachten heeft echt geen zin, dat zorgt er juist voor dat hij meer met dat meisje gaat afspreken.

misschien klinkt t super dom en het is moeilijk,maar laat het maar even met rust, het enige wat je kan doen is ff een smsje sturen van: je weet dat je naar me toe kan komen xx, en als ie uiteindelijk iets met dat meisje doet ofso dan weetje dat hij t niet waard was/is hoeveel je ook van hem houdt

niet handig dit justdreaming zegt praat met hem en ik zeg laat t met rust…

en lieverd je zegt zelf dat hij je niet snapt en snel boos wordt

nee daarom, kheb nu al bonje met hem omdat ik zei dat ik het niet leuk vond, dus normaal tegen hem doen kan niet, en met hem praten kan ook niet, want dan is het meteen uit. mijn vriend is niet zo makkelijk, hij moet altijd moeilijk doen over dingen en focking boos worden, en aan het eind is het weer ja sorry sorry, als het al gebeurt is.

naar me toekomen doet die toch niet :wink: heb die het zogenaamd te druk voor.
& normaal moet die me elke dag zien, en nu moet die opeens naar een ander wijf, waar ik nog nooit van gehoord heb, en z’n vrienden ook niet.

kben dr al klaar mee, kheb m al gedumpt. laat m maar fijn naar z’n viese teringhoertje gaan.

dubbel

wauw die beslissing heb je dan ineens snel genome

Dat heb je dan eh… snel afgehandeld idd…

Hoezo dan meteen uitgemaakt?
Misschien weet zij ook helemaal niet van jouw bestaan af?

misschien deed hij helemaal niks met haar en heb je het nu uitgemaakt om niks.
maargoed, eigen fout dan he :wink:

neehoor, niet om niks,
om de manier waarop hij me toenet aansprak & tegen me tekeer ging.
laat me niet uitschelden voor kk hoer.

Fijne vriend heb je dan…