what to do?

ik heb een superleuke hele lieve jongen ontmoet, en hij vind mij leuk, dat zei hij al tegen 3 vriendinnen en ik vind hem ook leuk, en ik heb het hem laten merken,en ik wil hem wel vragen, maar ik vind dat meer een jongens ding, hoe kan ik er voor zorgen dat hij me op die 1e date vraagt

Jeetje, wat een onzin. Vraag hem gewoon, dit is de 21ste eeuw man.

Ik zou hem vragen of hij een keer wil chillen?

ik vroeg om hulp, niet om jou commentaar

Nou, dat was de hulp die ik je kon geven, sowwy. c:

geweldig :H

waarom vraag je hem niet gewoon?

ja, ik vind dat meer een jongens ding, en ive got plans ofzo xd

als je die instelling wil houden dan vrees ik dat er niet zoveel gaat gebeuren…

Hij vind jou leuk, jij hem dus vraag hem uit (hij zegt vast ja)

[i] Dan ben ik een jongen want als een jongen mij niet vraagt waag ik het er gewoon op lol,

& anders kun je denk ik nog lang wachten. [/i]

hoe bedoel je ‘hoe zorg ik ervoor dat ie mij vraagt?’

als die je leuk genoeg vind had hij je al gevraagd, en als jij hem leuk gewoon vind had je het zelf wel gevraagd.

dat noemen ze onzekerheid.

al ben ik het wel met je eens (:

Wat verwacht je nu? Dat wij ervoor zorgen dat hij jou gaat vragen of wat…?

Mijn beste vriend en ik vertellen alles aan elkaar. En laatst vertelde hij dus ook zn hele liefdesleven aan mij. Over dat hij met een meisje naar de bios is geweest, maar er nog niks is gebeurt, niet gezoend met haar dus. Maar nu denk ik dat ik hem leuk vind, hij is zo lief tegen meisjes en tegen mij. En ik wil niet dat hij een ander meisje krijgt. Daar ben ik best bang voor, ik heb hem al eerder verteld dat ik hem leuk vond, vorig jaar. En toen deed hij heel afstandelijk en zo vond ik hem niet meer leuk. Nu doet hij weer normaal, maar ik ga het hem dus niet nog een keer vertellen. Wat moet ik doen?

geef em een hint ofzo…

hééj, ik heb gehoord dat er een leuk cafeetje is op de hoek van het weetikveelplein, zou er graag eens naartoe gaan.

met een beetje geluk antwoord hij: oh klinkt leuk, zullen we anders samen eens een kijkje nemen daar?

en anders zegje gewoon zelf: heb je zin om eens met me mee te gaan?

je hebt toch niets te verliezen :slightly_smiling_face:

Ja, dat zou kunnen! Maar dan gaat hij waarschijnlijk alleen maar praten over het meisje wat hij leuk vind. Nouja, je hebt gelijk, ik heb niks te verliezen. Dankje!

snap wel dat je het meer een jongens ding vindt, maar als je gewoon afspreekt & dan gebeurt alles vanzelf wel! wss vraagt hij later wel, xx

vraag aan hem:
wat zou jij zeggen als ik je vroeg?
en dan vraagt hij vast wel:
wat zou jij zeggen als ik jou vroeg?
en dan zeg jij:
probeer maar…
hihi