What to do.. ?

Halloo, ik zit echt ergens mee… en ik wil even andere meningen horen.
Ik vind een jongen leuk, ik was denk nu alweer zo’n 2 maanden geleden na uitgaan met hem aan de praat geraakt, en denk 3 weken later zag ik hem weer tijdens uigaan. Nou weer de hele avond gepraat, niks gebeurd gewoon gekletst enzo… Week later zag ik hem weer, precies zelfde verhaal. Toen hebben we nummers uitgewisseld en smste we elkaar. Toen ging hij op vakantie 3 weken en ik daarin 2 weken. We hebben die 3 weken elkaar eigenlijk continu gesproken… Het waren niet veel smsjes, maar ik reageerde byv een dag later en dan hij ook weer. En zaterdag was ie er weer, ik had hem smiddags gsmst of ie nog uitging, toen zei hij dat hij wel zin had en of ik ook ging. Dus ik stuurde van wel. Toen vroeg ie waar ik heen ging, en toen ik dat zei en vroeg of hij al een idee had, kreeg ik terug ‘oh nou als het aan mij ligt ook daar heen hoor!’. En hij kwam dus ook. Hij was met zijn vrienden met de auto, die wilde al eerder weg en hij vroeg of ie dan op me fiets kon en ik dan achterop, zodat ie langer kon blijven. Nou oke, vond ik niet erg offcourse. Maar er is dus niks gebeurd die avond, hoeft ook niet ofzo maar… probleem is dat ik na zaterdag nacht dus helemaal niks meer van hem heb gehoord. Niks…
Wat moet ik nou doen? Zelf smsen? Maar ik wil ook niet achter hem aanlopen ofzo… of moet ik gewoon afwachten?

haha moest het echt kwijt en heb echt meningen nodig…
bedankt alvast ! xxx

Uhm Ik zou even afwachten…

Afwachten …

Maar dat is makkelijker gezegt, dan gedaan…

haha ja even afwachten
en als die na een week , of 2 weken nog niks zegt
dan kun je wel een keer hoi zeggen op msn toch :grinning: ?

Jhaa k heb hem nog niet op msn!
Alleen zn nummer en we smste elkaar zo nu en dan.
Maar ik denk dat ik gewoon zaterdag moet afwachten,
en dat hij mij dan mag smsen of ik nog uitga, aangezien ik dit zaterdag
al had gedaan.

Ik zou niet afwachten. Je komt echt niet heel stalkerig over als je hem 1 smsje stuurt. Als je gaat afwachten kun je wachten tot je een ons weegt. Misschien denkt hij precies hetzelfde over jou (waarom laat ze nou niks horen?)

Jhaa maar hij kon toch wel even smsen of ik nog veilig thuis was gekomen ofzo…
En volgens mij heeft ie dik door dat ik hem wel zie zitten.
Maar ik weet niet of het andersom ook zo is…
En als ik hem dan nu ga smsen dan tjhaa… wat moet ik in hemelsnaam smsen haha

als je het niet probeert wordt het sowieso niks. Sms hem wat hij morgen gaat doen. of wanneer hij nog uitgaat, of dat je het erg gezellig vond zaterdag met hem.

hmmn… nou k denk dat k tot zaterdag wacht, dat hij mij dan maar moet smsen of dat k hem weer zie met uitgaan…

Voor ik begin aan mijn vraag moet ik nog een heel lang verhaal vertellen waarvan ik hoop dat jullie die gaan lezen. Ik hoop dat jullie ook je mening er over willen geven.

Een paar maanden terug (rond carnaval) zou ik naar een grote stad gaan om daar carnaval te vieren, dat ging allemaal niet door omdat het daar echt ongelofelijk druk was, onze hele groep is toen naar ons dorpkroegje gegaan waar ik dus ‘‘de’’ jongen tegen kwam waar het allemaal omgaat. ik gaf hem toen niet zo veel aandacht wand hij was eigenlijk niet echt mij typ, en hij was die avond niet zo spraakzaam. ik kan ook nauwlijks herinneren dat hij er was. elk weekend ging ik wel naar de kroeg voor de gezelligheid en alles. en een paar weken daarna miss wel maanden begon hij heel gezellig tegen me te kletsen, ik gaf hem een complimentje om zijn vest. (die was echt heel erg leuk ) Ik weet niet hoe we er op kwammen maar hij had het voor elkaar gekregen om mijn mobiele nummer te krijgen. wij hebben toen vaak gesmst enzo. een paar maanden daarna zeiden ze vrienden heel vaak tegen mij dat hij me erg leuk vond en dat ik een beetje actie moest gaan ondernemen. ik had het gelaten bij wat het was. ik had toen wel gezegd tegen zijn beste vriend dat ik het wel leuk zou vinden als hij me is uit zou vragen. hij had toen naar mij gesmst : Klinkt miss stom he…maar heb je is een keer zin om samen wat te gaan doen? ik was natuurlijk hellemaal blij en stuurde meteen: wat had je dan in gedachten? hij zei een filmpje kijken en noemde een paar andere dingen op …ik stemde voor filmpje kijken. hij vroeg daarna of ik het leuker vond om thuis te kijken of in de bios. ik zei thuis, ik heb het namelijk niet zo op bioscopen. hij vond dat ook een goed idee. ik verheugde me al de hele week op onze date …en toen het eindelijk die dag was hoopte ik dat hij nog zou smsen over hoe we zouden afspreken. ik wist namelijk niet waar hij woonde enz. Hij smste maar niet en ik stuurde op een gegeven moment van: gaat het nog wel door?? Ik was die dag wel beetje teleurgesteld en hij stuurde een paar dagen ltr dat het hem speet en dat hij zijn mobiel was kwijt geraakt en dat hij me dus niet kon smsen… zijn andere vrienden hadden me nummer ook niet… ik had kortaf gereageert. een paar dagen ltr ging ik naar de soos (jongeren vereniging) daar gingen we met zijn alle voetbal kijken. in de pauze kwam hij meteen naar me toe en kneep hij in me zij. hei zei: jou moet ik hebben… hij had die avond een paar keer gezegd dat het hem speet en dat hij het goed zou maken. we moeset dus nog iets afspreken. dat kwam er elke keer niet van wand hij ging eerst naar engeland op vakantie (hij stuurde nogeen heel lief smsje) en daarna was hij er heel even en toen ging hij alweer weg. hij had gestuurd dat hij het jammer vond dat hij het elke keer moest uitstellen … maar toen hij terug kwam van zijn vakantie wou ik hem eigenlijk wel smsen dat had ik uiteindelijk maar niet gedaan wand ik vond dat het aan hem was. hij stuurde 2 dagen ltr een smsje waarin hij vroeg hoe mijn weekje was geweest , ik stuurde terug dat het een normaal weekje was en dat concludeerde hij ook, ik vroeg ook nog hoe het was op zijn vakantie en dat zou hij vertellen als hij me is een keer zag. ik had tot een zaterdag niks gesmst en toen stuurde ik naar hem of hij nog naar onze dorpskroeg zou komen. hij stuurde terug dat hij nog niet zkr wist en vroeg aan me of ik wel ging? ik stuurde terug dat ik wel ging en dat ik het leuk zou vinden dat hij ook kwam. ik was savonds te vinden in de kroeg en net voordat de deuren dicht gingen kwam hij naarbinnen stappen ik was natuurlijk heel blij. ik ging wat te drinken halen en bij de bar sprak hij me aan, hij vroeg opnieuw hoe mij weekje was geweest en ik zei dat hij dat al gevraagd had. Hij lachte en ik zei dat ik nog even bij een vriendin ging staan. ik heb ongeveer een uur bij een vriendin gestaan en toen ging ze weg … dus ging ik bij een goeie vriend van me staan. oppeens kwam ‘‘hij’’ naar me toe en begon te vertellen over zijn vakantie…hij had het niet zo’n geweldige vakantie gevonden en we stonden nog een tijdje te kletsen. daarna waren we bij zijn groepje gaan staan waarvan een jongen behoorlijk veel intresse in me toonde. ik reageerde er soms een beetje op … en ik merkte dat ‘‘hij’’ me de hele tijd nog niet erg had aangeraakt …terwijl hij dat wel vaak doet. aan het einde van de avond merkte ik dat hij wat meer aandacht aan mij schonk, we zaten als laatste groepje nog in de kroeg en we gingen uiteindelijk mar naar huis. we hadden afgesproken dat we bij ‘‘hem’’ zouden gaan frituren. wij liepen dus naar zij huis en we hadden 2 fietsen en we waren met 5 mensen…geloof ik een paar jongens hadden een vlag meegenomen. ik en ‘‘hij’’ fietste snel door om op hun te kunnen wachten een stukje veder op op een bankje … uiteindelijk waren ze er en ik zei dat ze moesten uitkijken voor politie … omdat ze die vlag hadden meegenomen. ‘‘hij’’ zei dat wij gwn konden doen alsof wij een stel waren die romantisch op eenbankje zat. daarna liepen we door, en kwamen we uiteindelijk bij zijn huis aan: de jongen die zoveel intresse in me had begond heel vaak te vragen waarom ik en ‘‘hij’’ nog niet hadden gezoend enzo wij reageerde er beide niet erg op … maar ik kon wel een beetje voelen dat er spanning tussen ons was. nadat we bij hem hadden gefrituurd was er al een iemand naar huis gegaan een jongen zou bij hem blijven slapen. ik gaf hem drie kussen en ik en nog iemand anders gingen naar huis. Nu is mijn vraag dus wat moet ik in hemelsnaam doen … moet ik hem zoenen?? ik heb daar alleen niet egt het lef voor en hij ook niet wand hij is best verlegen. en eigenlijk wete ik ook niet zo zeker of hij me wel nog leuk vind?? weten jullie wat ik moet doen? wat zouden jullie doen? ik vind hem egt heel leuk en ik wil heel graag wat met hem, maar ik ben niet het typ om iemand verkering te vragen…dat gaat ene beetje over als je al wat ouder bent.

@naomi, kun je niet beter je eigen topic openen?? (en je lap tekst in alinea’s indelen)

@TS, ik zou ook proberen af te wachten tot zaterdag, of hem donderdag ongeveer smsen of hij al plannen heeft voor dat weekend, de leidt misschien eerder tot even samen wat gaan drinken, dan ‘uitgaan en dan zien we wel’ (weet niet welke van de 2 jij graag hebt)
maar ik denk wel dat hij je ziet zitten! hij vindt je sowieso een leuke meid, aangezien hij afgelopen week nog langer wilde blijven en ook altijd terugsmst:)

@Naomi, ik zou ook een eigen topic aanmaken. Zo krijg jij, en waarschijnlijk de ts ook, minder reacties, en daarbij is het ook vervelend.

Jhaa inderdaaad… precies hihi dankjewel

o je hebt zn msn niet, laatmaardan ;p
dan zou ik nog een paar dagen wachten ja,
en dan is smsen?
of vraag een keer zn msn?

lekker nuttig bericht weer

en @ naomi,
ik heb je verhaal (met moeite ;p) gelezen
en ik zou gewoon aan hem vragen of die je leuk vind?
want zo weet je het ook niet
en als hij dan ja zegt, zou ik wel een keer met hem gaan zoenen?
als je een keer alleen bent zoiets,
naja succes

(en start de volgende keer je eigen topic)

idd. zoals al gezegd. stuur gewoon voor het weekend of hij al plannen heeft… :slightly_smiling_face:
x

ik heb hier me eigen topic wat afgekort maar met de oude tekst erbij http://forum.girlscene.nl…k_nu/list_messages/161282

sorry dat het zo lastig is te lezen ik zal hem nog ff wijzigen en bedankt dat jullie wilde reageren. en nogmaals sorry

oh en ik heb wel zn msn alleen daar zit hij nooit op en ik heb ook zijn hyves maar ook daarop zit hij nooit