What to do?

Oke ik weet niet wat ik moet doen. Er zit een hele leuke jongen bij mij op school, ik kom hem soms tegen in de gang, ik ken hem dus alleen van gezicht, ik weet niet hoe hij heet, waar hij vandaan komt enz. Maar hij is echt perfect <3 haha. Maar nu hebben we allebei het examen gehaald dus de laatste keer dat ik hem zie is met de diploma-uitreiking. Het probleem is dus dat ik zo’n schijterd ben dat ik niks tegen hem durf te zeggen/aan te spreken. Met de diploma uitreiking zal ik hem dus de laatste x zien.
Ik weet ook niet waar hij uitgaat dus met uitgaan kom ik hem ook nooit tegen, dat is jammer want dan zou ik er wel op durven af te stappen. Maar het punt is ook dat ik niet weet of hij een vriendin heeft? Ik ken ook geen vrienden van hem dus dat is ook een probleem.
So tell me what to do?

Ehm het klinkt alsof op hem afstappen echt de enige manier is om in contact te komen. En je komt hem toch nooit meer tegen dus waarom niet? =)
Gewoon op de diploma-uitreiking naar hem toe gaan en hem feliciteren, en proberen een gesprek aan te knopen…

Meet him halfway sorry flauw.

Eeeeehm, misschien moet je gewoon op 'm afstappen en feliciteren met zijn slagen? Da’s niet zo heel gek toch?
Nouja voor de rest weet ik het ook niet…

Ik had mijn bomma gezien ;o

Ja, dan zou ik toch maar op hem afstappen, hoe groot is de kans dat je hem anders nog ziet?

Op hem afstappen, feliciteren, praatje maken. Iedereen is een vriend van je op zo’n dag, lijkt me.

Gefeliciteerd iig met je diploma ^^

En idd, zoals duCOQUELICOT zegt =)