what to do?

Hey girlscene-meiden,
Dit word wel een lang berichtje maar ik denk niet dat ik het anders kan vertellen. Ik vind een jongen leuk, in augustus 2 jaar, ik zit bij hem in de klas vanaf de brugklas, zit nu dus in de tweede. In de brugklas, leek ik er niet zoveel mee bezig te zijn, ik vond hem wel leuk maar ik deed er niks mee, heb aan het midden/eind van dat schooljaar hem gevraagd, hij zei dat hij me wat beter wou leren kennen.

Nou, het tweede jaar, ben ik er wel mee bezig, en soms krijg ik het gevoel dat hij er ook wel mee bezig is. Hij wist/weet dat ik hem leuk vind…

Redenen waarom hij me wel leuk vind:

• Ik lag in februari in het ziekenhuis, en hij kwam langs en hij zie ook aldoor dat hij langs wou komen…
  • hij ging(in het midden van het jaar, nu niet meer) vaak naast mij zitten in de les, terwijl hij noooit naast meisjes zit.
  • hij vroeg vaak als ik met hem samen wou werken.
  • vrienden van hem beginnen altijd met mij over hem(wat vind je van hem blabla)
  • een andere vriend, of nou vriend ‘’ klasgenoot ‘’ eerder, waar M.(jongen die ik leuk vind) vaak mee omgaat in de klas begint echt heel vaak met mij over M. en dan ook van ja hij vind je ook leuk enz.)
  • hij praat over mij bij hem thuis
  • hij begon vaak op msn te praten, ik ook wel vaak fifty-fifty zeg maar… terwijl hij met andere meiden in de klas niet praat.
  • hij heeft mij in Januari naar de bios gevraagd, ik schrok & zei nee (echt dom van me!)
  • zijn moeder heeft tegen mijn moeder gezegd dat ze vaak ziet dat we zitten te msn-en (niet belangrijk over wat hij voor me voelt maar vind het wel leuk hihi)
  • heel veel oogcontact…

En nu, nu hebben we alleen nog maar heel veel oogcontact, msn gesprekken en zijn vrienden praten over mij…meer niet, hij gaat niet meer naast mij zitten etc.

nou wou ik dus vragen of iemand dit ook wel eens heeft meegemaakt met een jongen en wat die dan heeft gedaan? of tips wat ik wel en niet moet doen, zal ik hem nog vragen voor de bios? maar dan lijkt het zo alsof ik 4maanden heb lopen nadenken over als ik nou wel of niet wil…
pfoe jongens :pensive:

thank you!

Heb je dit niet eens hier gepost?
Vraag het hem gewoon.

Em ja klopt, maar dat was een oudere post hier zitten wat nieuwere dingen bij… hm ja makkelijker gezegd dan gedaan…

Gewoon zeggen; ‘Hoi, zaterdag(of een andere dag) bios?’
Als hij dan vraagt van waarom toen niet? dan zeg je gewoon dat je een beetje in shock was en zonder er bij na te denken Nee zei. :slightly_smiling_face:

Ja precies, wat TheYouth zegt! Het zal wel lukken!

Ja ik zou gewoon laten merken dat je wel geïnteresseerd bent en hem mee
vragen want ik kan me voorstellen dat hij je niet nog een keer gaat vragen