what to do?

.

jeetjemina wat een stomme moeder heb jij. vraag het aan je vriendinnen of ze je willen lenen en dan doe je het stiekem ?

ja, doe gewoon stiekem. je hoeft niet altijd braaf te zijn (:

ja daar heb ik ook al aan gedacht maar als mijn moeder erachter komt
owjaa we hebben gewoon tampons thuis liggen want mijn moeder gebruikt ze

Wat heb jij dan voorn moeder…

Vraag aan je vriendinnen of ze het voor je willen bewaren i.v.b met je moeder.

Zodat elke keer dat je gaat zwemmen je vriendinnen het hebben.

Best dom dat je moeder zo door blijft hameren erover.

ik heb echt een hele lieve moeder maar in zulke gevallen leeft ze in de oertijd

Ik zou het alsnog gebruiken, maandverband is best vies en van tampons merk je niets.

Ik vind wel dat wel een beetje hypoctiet dat je moeder zelf gebruikt en jij niet mag. Van een tampon gaat heus je maagdenvliesje niet scheuren. Sommige scheuren hun maagdenvliesje al bij het dansen (ballet) en paardrijden en ze kunnen heus het maagdenvlies weer herstellen door een operatie.

Wat is dat voor rare gedachte, waarom zou je geen tampons mogen gebruiken? Geef mij 1 goede reden.
Als je geen maagd meer zou zijn door een tampon te gebruiken, denk ik dat 90% van de meisjes ‘ontmaagd is door een tampon’ :’)

Maar, om niet tegen je moeder in te gaan: Je hebt speciale pilletjes, die nam ik als ik ongesteld werd altijd in op vakantie, zo’n 4 weken lang ofzo, maar het kan zo lang als je wilt, je moet er ongeveer 3 dagen voor je ongesteld wordt mee beginnen.
En dan word je gewoon niet ongesteld (:
Je kan natuurlijk ook dé pil ervoor gebruiken.

Veel buitenlandse mensen uit m’n klas die mogen dat ook niet enzo. Maar ik zou er gewoon steeds weer over beginnen met je moeder, want het is ook niet leuk als je niet kan zwemmen als je dat wel wil enzo.

[i]In de oertijd hadden ze nog geen tampons :blush:

Anyway ik zou het gewoon stiekem doen, hoe wil ze er überhaupt achterkomen? En de pil zou idd een optie zijn, maar weet niet of je die dan wel zou mogen gebruiken? Tis wel echt lastig man…[/i]

wat heb jij een rare moeder zeg XD
ontmaagd worden van een tampon, dat staat toch tegenwoordig al in tijdschriften voor 12jarigen dat dat onzin is? :crazy_face:
uh, gewoon stiekem doen, als je echt zo graag wilt. iniedergeval een aanrader, jakk ik haat maandverband

Wat heb ik een hekel aan oerconservartieve moeders

Er staan wel eens artikeltjes in tijdschriften of op internet waarin staat dat het niet waar is. Laat je moeder die anders lezen!

Neem je moeder mee naar de huisarts en laat hem/haar uitleggen dat je niet ontmaagd kan worden door een tampon.

Ze weet zelf ook heel goed dat een huisarts geen onzin lult dus dan kan ze er niets meer tegenin brengen.

Ja, dat wat hierboven legt lijkt mij dan het beste.
En anders de pil of Primolut [de pilletjes die iemand hierboven beschrijft]
Waar je dan wel weer voor naar de huisarts moet… En dus in principe meteen je moeder duidelijk kunt maken dat je niet ontmaagd wordt door een tampon.

Ze gaat toch niet kijken of je er eentje in hebt?..

Maar als ze de tampons van haar moeder gebruikt, zal dat wel opvallen. En als ze er zelf koopt kan ze het altijd vinden tijdens het kuisen.