What to do.

Oke, Ik heb dus op mijn werk een collega , we kennen elkaar nu zo’n 8 maanden.
Hij is 23, en ik wordt over een week 18.
Ondertussen is hij wel al ruim een maand mn vriend;
Maar nu zitten we dus met een probleem;
voor dat we een relatie hadden, heb ik veel moeite moeten doen om hem te overtuigen dat ik echt voor hem wou gaan, heb alles gedaan om maar bij hem te zijn, alle kerkdiensten mee geweest en al zn vrienden ontmoet zonder enige echte reden daartoe.
Maar hij bleef me op afstand houden, en nu dus een maand geleden kwam de plotselinge omkeer, hij was stiekem toch gek op me, is wat ie letterlijk zei, en of ik het wou proberen.
De eerste week was geweldig, hij vroeg me nog officieel verkering, met rozen en bij een prachtig uitzicht 'savonds en je zg alle lichtjes, heel romantisch, daarna film kijken, lekker knus tegen elkaar.
Maar daarna, hij neemt alles maar voor normaal, zn vrienden staan onverwacht op te stoep, als ik bij m ben het weekend, gaat ie gerust drie kwartier zitten bellen, of hij heeft het druk met zn andere werk, hij organiseert christelijke evenementen, heel goed allemaal en ik ben ook zeker trots op wat ie doet, maar… soms zou ik willen dat ik gewoon een ker de volle aandacht zou krijgen.
En als die na een maand al zo doet…
We hebben he ter vaker over gehad, en hij wilt veranderen, maar ik zie simpel weg geen verandering.
Dus ik mailde hem na pasen, nadat ie ook zo had gedaan in een boze bui dat ik wou dat ik eens de volle aandacht kreeg, en niet al die andere random dingen, en dat ik snapte dat het veel aandacht opeiste, maar hji degene is die uiteindelijk deze relatie wou aangaan.
Kortom, ik weet niet wat te doen, hij heeft beloofd vrijdag te reageren want dan kan die er goed over na denken en zo… maar toch, ik ben bang dat ie nu de knoop doorhakt, en dat is zeker niet wat ik wil, niet na alle moeite…
Lang verhaal, sorry, maar… wat moet ik doen?

’ maar hij diegene is die uiteindelijke deze relatie wou aangaan’ uh, volgensmij moet je er allebei achterstaan als je een relatie aangaat.
Maar oké, het is overduidelijk dat je je er niet goed bij voelt, probeer met 'm te praten, en als het echt niet luikt… uitmaken. (:
Je verdient het om gelukkig te zijn & iemand te hebben die ook laat zien dat hij om je geeft;
Je bent nog jong meid.

mischien heeft hij bindings angst ??

of passen jullie toch niet goed genoeg bij elkaar , maar je kan ook mee helpen die dingen organiseren dat jullie het samen doen dan heeft hij mischien ook meer aandacht voor je.

Of ga samen een weekendje weg , verdre weet ik iks :stuck_out_tongue:

Als hij jou al ongelukkig maakt in de eerste maand, wat doe je dan nog met hem?

Je bent inderdaad jong en zoek iemand die je de volle aandacht geeft en je speciaal laat voelen!

Misschien is hij nog niet klaar voor een relatie of heeft hij er nog geen tijd voor.
Nouja verder zou ik gewoon afwachten
succes nog :slightly_smiling_face: