what to do?

Stel: je vind een jongen leuk sinds twee weken, hij zit al jaren bij je in de klas, maar je bent gewoon traag van begrip en komt er nu pas achter. Je hebt precies hetzelfde rooster en met tussenuren zit je altijd bij hem en is het altijd heel gezellig. Hij helpt je met jouw dramatische vakken. Hij lacht naar je in de gang en is heel erg grappig. Als je met hem heb gepraat voel je je altijd heel blij.
Maar goed, hij is aardig tegen heel veel meisjes en is bovendien veeeeel te knap. Wat moet ik doen/ zou jij doen?

Had ik ook 2 jaar geleden. Het is uiteindelijk niks geworden, maar hij was dus wel verliefd op mij. Misschien is dat ook zo bij jou? Als hij bij jou ‘anders’ aardig doet dan bij andere meisjes zit er wel een kans in dat hij ook op jou verliefd is. Bij mij deed hij ook anders zegmaar, weet niet hoe ik het beter uit moet leggen.

Hmm, ik hoop het. Maar ik weet niet wat ik moet doen, het is zo leip om na vier jaar te vragen wat zijn 06 is. Of hem dan pas te vragen wat zijn msn is…
Hoe pak je dat aan?

Kijk of het op zijn hyves staat of via via vragen (iemand anders uit je klas heeft hem vast wel op msn?)
Ik vond een jongen uit mijn klas ook leuk, hij mij blijkbaar ook, kwam ik 3 maanden later achter en nu hebben we iets.

Wow, herkenbaar.

Vertel ^^

Hetzelfde, alleen dan niet sinds 2 weken maar sinds… een half jaar. :wink:
Ik heb wel zijn msn en telefoonnummer bemachtigd.
Kan je nog steeds gewoon vragen hoor :stuck_out_tongue: !

Je bedenken dat er HOOP is !

je kan toch zeggen: ’ hé volgensmij heb ik jou msn nog niet!’
of hé ik heb je nummer volgensmij nog niet

ik bedoel jullie zijn toch gwn vrienden dan is t echt niet gek als je dat vraagt hoor ! :grinning:

Haha, gelukkig maar =)
En ik vond hem eigenlijk al langer leuk als 2 weken, maar toen heb ik het verteld tegen een vriendin en sindsdien denk ik superveel aan hem en ben ik heel raar als ik bij hem in de buurt ben (a)
Anyways, ik zal hem dan maar eens zijn nummer vragen ofzo, als ik dat durf, laat ik maandag het 2e een tussenuur met hem hebben. Nog een heel weekend om me mentaal voor te bereiden.

Wel hier melden hè :smirk:

Jaa, en dan een beetje een leuk gesprek voeren waar uit hij kan zien dat je hem wel wat vind, dan alleen vriendschap??