What to do?

heyy allemaal,

Ik heb een probleem. Ik heb nu bijna 2 maanden een vriend en echt iemand die je als eerste vriendje wilt hebben. Ik vind hem heel leuk en we hebben het erg gezellig met elkaar. Maar nu komen er twijfels naar boven en die worden erger gemaakt door een vriend waarmee ik voor mijn huidige vriend kort mee bezig ben geweest (ongeveer 1 maand). Hij was niet duidelijk genoeg met zijn gevoelens en toen kwam mijn huidige vriend in mijn leven en werd hij minder belangrijk. Maar die vriend is er nu nog steeds voor me en de gevoelens komen terug en erg ook. En samen met de twijfels neig ik ernaar om het uit te maken met mijn vriend. Toch vind ik hem echt heel leuk en weet ik niet wat ik nu moet doen. Ik wil het niet na 2 maanden al uitmaken met misschien wel de beste vriend die je je kunt wensen.

Ik hoor graag van jullie,

liefs

Ik lees dat je je huidige vriend een leuke eerste vriend vindt, maar ik hoor veel meer gevoelens bij die jongen waar je het over hebt. Als je twijfels hebt over je huidige relatie, moet je de relatie niet hebben. Vind ik. Je moet een relatie hebben met een persoon waar je helemaal voor wil gaan. Ik zie dat nergens in je verhaal terug over je huidige vriend…

Het aanhouden van je relatie is ook niet eerlijk tegenover je huidige vriend lijkt me, want hij wordt nu als het ware aan het lijntje gehouden want je vindt een andere jongen leuk.