what to do...

hey meiden,

afgelopen vrijdag heb ik met m’n beste vriend gezoend , ik had al wat gevoelens voor met maar ik deed er niks mee want hij heeft sinds kort een vriendin. ( ja hij is vreemd gegaan met mij) hij zegt dat hij me leuk vind, maar toch blijft hij ook z’n vriendin zien en verteld hij er niks. ook wil hij me blijven zien. maar ik kijrg er een beetje een rot gevoel van om te zien dat hij ook nog bij z’n vriendin is maar alsnog zo tegen mij doet. wat moet ik doen?

xoxox

duidelijk de grens aangeven.
Je wilt niet in de weg staan tussen hem en zijn vriendin, zoiets doen beste vrienden niet
‘dit was maar 1 keer en het was een ongeluk, hou het achter ons want anders maakt het alles ingewikkelder’

ik heb ook al een paar keer aan hem gevraagd of hij zich niet schuldig voelt tegenover z’n vriendin en hij zegt van niet, maar ik snap niet waarom hij niet stopt met haar. want hij wilt ondertussen de hele tijd bij mij zijn

Zeg dat je ook graag bij hem wilt zijn maar dat niet kan als hij een vriendin heeft. Ik denk dat je duidelijk moet zijn over dat dat dus niet okee is

Ik wel. 2 is beter dan 1. Zeker als zijn vriendin van niks weet. Ik zou er goed overna denken of je wel vrienden met zo iemand wil zijn.

Hij zoent jou zonder schuldgevoelens voor zijn vriendin. Stel je voor dat jullie iets krijgen en je komt erachter dat hij weer zoiets flikt alleen dan met een ander meisje. Dit is een risico dat je loopt. Als hij zo gevoelloos om kan gaan met zijn vriendin, kan hij dat ook met jou. Denk goed na wat je wilt. Als je hebt besloten vertel hem dan wat je wilt. Wat hij deed is echt niet oké tegenover zijn vriendin en ook niet tegenover jou.

Hij is niet goed bezig,maar jij doet er ook aan mee hij sleept
je als waren er in mee.

Wat wil je jezelf?wil je hem of niet
ik vind lullig voor z;n vriendin
de waarheid heeft ze recht op als je niks mee doet dan
hoef je niet verantwoordelijkheid op je te nemen

hij kan net zo hard voor jou gaan later,
heeft hij weer anderen
het kan raar lopen dat wil je niet op je geweten hebben

Ik ben het hier volledig mee eens. De kans is er, als hij zijn vriendin laat vallen voor jou, dat hij binnenkort jou laat vallen voor een ander meisje.