What to do ?

Hee meideenn,
Ik heb een klein probleempje. Mijn vriendin heeft een tijd geleden met een jongen gehad en nu lijkt het erop dat ze elkaar weer leuk vinden. Morgen gaan ze afspreken maar die jongen had eigenlijk al met zijn vriend afgesproken en die gaat dus ook mee dus mijn vriendin vroeg of ik ook mee wilde. en dat wil ik wel. Maar nu het probleem. Ik heb die jongen, die vriend van mn vriendin zn ex (snap je het nog?) een tijdje leuk gevonden en ik weet ook dat hij mij wel ziet zieten. Maar hij is een jaar jonger als mij en ik zit bij hem in team. Ik wil het echt wel met hem proberen enzo (niet dat het perse hoeft) maar ik ben nogal bang dat mensen me uitlachen, en ik weet dat liefde sterker is maar toch ben ik bang. Wij zitten namelijk nogal op een kut school. Je kan niks doen zonder dat het de hele school rondgaat. Nogal irritant.
Iemand tips ?

Je kan op die date een leuk gesprekje met hem aanknopen? Eventueel gezellig met hem Whatsappen (als je zijn nummer hebt), en zelf een afspraakje met hem regelen. Wat betreft je school, daar zou ik me niet zo druk om maken. Ik snap dat dat lastig kan zijn, maar daar moet je je simpelweg gewoon niks van aantrekken. Het is toch jouw leven. :slightly_smiling_face:

Als jij hem leuk vindt, moet je ervoor gaan! Niet druk maken om wat anderen denken en daar vooral niks van aantrekken.
En wat Caramel zegt, ga eens met hem in gesprek of app met hem!

vervelend dat zoiets meteen je school rond gaat dan…
ik zou gewoon gezellig mee gaan en zien wat er van komt. Volg gewoon je gevoel en maak er een leuke tijd van. En mocht het wel wat worden… gewoon negeren wat anderen zeggen. Laat je niet op de kast jagen!

Je hoeft toch niet perse iets met hem te beginnen? Ga gewoon lekker mee een zie dan hoe het verder loopt.

Dubbelpost.

Het is toch niet erg dat hij een jaartje jonger is?
Mijn vriend is ook jonger als mij en dat is helemaal geen probleem, zeker niet als je elkaar echt graag ziet :slightly_smiling_face: