what to do

Hi hi,

Ik zit al een aantal dagen in een dip.
Een 1.5 week geleden kwam de kermis in mijn dorp en daar ben ik natuurlijk elk jaar elke avond te vinden.
De eerste avond kwam er een jongen naar me toe en zei “Hey beautiful eyes”, dus ik lachte een beetje en ik verstond eigenlijk niet goed wat hij zei door het lawaai, dus toen hij weg liep vroeg ik aan mijn vriendin wat hij nou eigenlijk zei en ze vertelde mij dat. En om eerlijk te zijn maakte zijn uiterlijk niet veel indruk op me, dus dacht ik ook echt oké dan. Tijdens de atractie merkte ik dat hij me lange tijd zat aan te staren maar voor de rest ging ik er niet echt op in.

De volgende avond weer op de kermis, weer bij die atractie, kwam ik die jongen tegen… En ik had meer zoiets van ik ga geen gedag zeggen, hij herkent me toch niet maar in tegen deel, hij zwaaide verlegen. Dus ik zwaaide terug. Na een tijd komt ineens een andere jongen naar me toegerend, blijkbaar een vriend van hém ( wel nederlands )… “WACHT! Die jongen he, daar, (wijzend naar hem), vind je wel leuk” dus ik kijk die jongen aan die een aantal meter verderop bij de atractie zit en hij kijkt me aan van, wtf is he saying (hij had niet gehoord wat zn vriend heeft gezegt), dus kwam hij richting ons lopen. “B, what you saying?” tegen zn vriend. “You like her?” antwoord hij. Dus ik zie hem zo naar mij kijken en verlegen lachen, “haa maybe, she’s beautiful”… op dat moment werd ik extreem verlegen en sloeg ik dicht.
LAter die avond kwam hij naast me zitten “I’m a bit too old right?” dus ik vroeg hoe oud die was, en zei “Nooo noo perfect”, en toen hij zo “oki, then can I have your number?”. Dus hebben we nummers uitgewisseld… Ben er die avond achterkomen dat hij nog niet lang daar werkt en hiervoor in een grote fabriek in Engeland werkte. En dat 't een pool is.

Die avond smste ik hem maar kreeg ik niks terug. Datzelfde de volgende ochtend, kreeg ook niks terug, dus dacht stik erin.
Die avond op de kermis kwam ik hem dus tegen, en ik had ingepland hem te negeren, want hij is het niet waard en ik ga me niet nog eens zo laten behandelen. Hij merkte dat ik bozig was en kwam naar me toe “Hey alison, sorry, I have not much money on my telephone today and I try to hold it for emergencies” en ik vond 't wel een goede reden dus wat mij betreft was 't goed.

De volgende avonden gingen een beetje hetzelfde, soms kreeg ik een smsje en 's avonds zag ik hem op de kermis… 3 dagen lang nog.

De laatste dag kreeg ik een sms “Please com so I can hug you becaus i will go to Poland tomorrow for 2 weeks”… Dus ik daarheen en hebben we heel veel gepraat en geknuffeld. En dat was onze laatste avond samen, ik heb hem laten beloven dat we contact zouden houden, maar inmiddels heb ik hem vrijdag een week geleden voor het laatst gesproken (aan de telefoon), toen heeft hij mij zn facebook gegeven zodat we naar konden chatten… heb hem daar een aantal berichten gestuurd maar krijg geen reacties meer, ook niet op sms…

Stelt me wel teleur, ik begon hem best leuk te vinden…
What to do, en wat moet ik me erbij voorstellen? Is dit een “polen/kermisjongen-actie” zoals mijn vrienden zeggen? Idk… ik veroordeel mensen niet op hun land waar ze vandaan komen ofzo…

:frowning_face:
help me. x

(edit: hij zit nu dus voor 2 weken in polen, en komt volgende week weer terug naar de kermis… in nederland)

Ahh echt stom van hem! Ik snap ook niet wat hij wilt… Misschien moet je even niks zeggen en hem het initiatief laten nemen.
Als hij je echt leuk vindt zou hij dat wel doen.

Hopelijk heb je er iets aan :flushed:

Een polen-actie :’)

vertel? hahah

Ik hoef niets te vertellen, dat is jouw achterlijke woordkeuze die ik uit verbazing even herhaal.

Ik citeer de woordkeuze van mijn vrienden, betekent niet dat ik het daarmee eens ben.

noodgevallen zoals 112 zijn gratis. Ik denk dat het een smoes is en dat hij gewoon een meisje wilde om te versieren en verder niks serieus. Anders zal hij wel veeeeel meer moeite voor je doen en je wel terug berichten. Meid, zoek een jongen die 100% voor je gaat. Hij kan heel lief doen en knap zijn, maar misschien is dat en versiertruc die hij bij velen uitprobeert. je kent hem alleen van de kermis. Als hij een persoonlijk verhaal vertelt ofzo of moeite toont is het een goeie jongen.

Ik denk dat hij noodgevallen bedoelt alsin ‘oh shit ik ben tegen een auto aangereden nu móet ik iemand bellen die mij kan ophalen’ o.i.d.

En tja, toen ik 2 weken in Polen zat had ik 0 bereik en 0 internet-verbinding, omdat ik ergens in de middel of nowhere zat. Misschien vindt hij je wel leuk, maar omdat het nog zo pril is zou ik er niet veel van verwachten. Gewoon verder vakantie vieren en over een weekje (als hij terug is) het nog maar een keer proberen!

Dat met noodgevallen, bedoelde hij idd niet politie etc. haha… maar omdat hij bij de kermis werkt krijgt hij niet altijd zn geld optijd, vertelde hij… En dus moest hij dat geld van zn telefoon bewaren voor als t echt nodig was. Die dag daarna had hij geld en smste hij idd…

Oké, dan wacht ik een week af tot hij weer in nederland is en dan zie ik t wel :slightly_smiling_face: Dankjullie wel!

hahaha