Halloo, Ik heb nu sinds een tijdje een vriend (ben 17 jaar) en vanaf begin al vaak ruzies gehad. Het is ook 2 dagen uit geweest, en nu sinds 2 weken zijn we weer samen. Het ging goed in de eerste week. Maar toen ik bij hem was zag ik dat hij op badoo (datingsite) zat, en naast mij meiden zat te keuren en chatberichten verzond. Ik heb hem erop aangesproken dat ik dat gewoon echt niet fijn vind, en hij zei dat het echt alleen voor vriendschap is. Ik accepteerde het maar het bleef in me hoofd spoken. Ik had gister een neppaccount aangemaakt en ben tegen hem gaan praten, dingen gevraagt en gezegt dat ik hem “leuk vind” en dat " ik " wel wou afspreken zonder dat z’n vriendin (ik dus) erachter zou komen. Zn antwoorden waren positief, hij wou het wel, en vond dat meisje wel leuk. Hij zei wel dat ie een vriendin had maar dat het over een tijdje wel een relatie zou kunnen worden omdat hij niet zomaar kon overstappen van mij naar haar. nouja en nog veel meer dingen alleen… ik ben gisteravond naar hem toegegaan en heb hem geconfronteerd… Hij werd enorm boos! ik was gewoon rustig en we hebben het uitgepraat. hij heeft badoo nu ook verwijderd (kan ik controleren…) alleen ik ben er nog niet helemaal gerust op omdat hij wel telkens online op whatsapp is… en bij mij niet reageert. Wat moet ik doen…?
ik twijfel vreselijk of hij het nog wel waard is, terwijl ik weet dat hij zijn best doet en het echt wel kan. ik geef mensen altijd een 2e kans maar weet niet of dit nu ook wel goed is…
Alvast bedankt! xx