What to do?

Hey
Een paar weken geleden raakte ik close met een jongen op kamp
We hebben ook nog een paar keer afgesproken en het leek erop dat het wel een relatie zou worden
Tijdens die afspraakjes gingen wij (vooral hij) verder dan zoenen
Ik vond dat altijd supereng maar ik vertrouw hem gewoon!
We hadden afgesproken na een feestje van een vriendin van ons bij elkaar te gaan slapen in een tentje
Dit gebeurde ook, alleen hadden we allebei wel wat alcohol op. (niet veel, we waren wel gewoon aanspreekbaar)
In die tent hadden we t over ons en over misschien een relatie
Hij zei dat hij wel nog even wou afspreken, dat hij me nog niet leuk genoeg vond
Maar daarna heeft hij me dus wel ontmaagd in die tent…
en zaterdag ga ik op vakantie
Hij had me beloofd me nooit te gebruiken
Maar nu twijfel ik wat ik met deze jongen aan moet
Wat zouden jullie doen?
xxxxxM uit A

Ja ga er maar van uit dat hij je gewoon heeft gebruikt.

Ik ben bang dat het niet op veel zal uitlopen.
Waarom laat je je ook ontmaagden door iemand die 1. niet je vriend is en 2. je net heeft verteld dat hij je niet leuk genoeg vind voor een relatie?

Hier is niks meer tegen te doen.
Al zou hij je inderdaad hebben gebruikt voor de sex. Je hebt sex met hem gehad dus dat kan je ook niet meer terugdraaien.
Ik vind het wel raar dat je gelijk het bed met hem deelde, zonder dat je iets met die jongen had.

Je kunt gewoon nog een keer afspreken om te praten, ik denk wel dat je dit graag zou willen. Maar anders moet je echt de moed opgeven.

Hij zei al tegen je dat hij jou nog niet leuk genoeg vond voor een relatie, waarom laat je je nu dan al ontmaagden en dan denk je dat hij jou niet heeft gebruikt voor seks ?

Hoe oud ben je ?

En wat verwacht je nu eigenlijk van ons ? … :’)

Nou goed, we hebben gisteravond nog afgesproken en hij heeft zijn excuses aangeboden
Daarna heeft hij me gevraagd en heel lief zijn liefde verklaart haha

Je hebt zelf toegegeven aan hem. en dan kom je achteraf aan dat je hoop dat ie je niet gebruikt? waarom heb je seks met hem gehad terwijl hij zei dat ie nog geen relatie wil?

jeetje, verlies je dan echt je verstand als een jongen je n beetje opwindt.

De post voor je lezen is ook een kunst.

Oh sorry, lees nu pas je bericht dat je een relatie met hem hebt!

gefeliciteerd. ben toch blij dat het in mijn relatie andersom ging. eerst een relatie en toen we er klaar voor waren seks.