Oke dus ik had een heel lief vriendje, maar sinds een paar week doet hij enorm droog en praten we nauwelijks. Gisteravond is hij uitgegaan en ik heb al weinig vertrouwen in mensen. Maar in ieder geval hij kwam thuis en ik was nog wakker, gaat hij een grapje maken over hoeveel vriendinnetjes hij wel niet heeft gehad die avond! Ik werd woest maar heb niet op hem afgereageerd vervolgens gaat hij erg droog doen door: welterusten" te zeggen zonder wat erachter. Ik heb aan hem gevraagd waarom hij zo deed, zijn antwoord was: omdat ik altijd eerst klef doe en daarna niet meer. Nou snap ik er helemaal niks van en wil het niet uitmaken maar als hij zo doorgaat ben ik er klaar mee. Iemand enig idee?
Samen over praten, zeg hem wat je dwars zit, laat hem zeggen wat hem dwars zit.
Ik heb al geprobeerd met hem te praten maar elke keer zegt hij dat er niks is, daarnaast zeg ik dat het wel leuk zou zijn als hij wat liever was. Daarop antwoord hij dat ik hem niet kan veranderen zoals die is! Maar dan snap ik 1 ding nog niet waarom hij het grappig vind om een grapje te maken over hoeveel meiden die heeft gehad ?
Ik zou dit echt not done vinden.
Wat kan ik eraan doen dan? Ik wil wel verder met hem
Een goed gesprek houden.
Dat dit gewoon niet kan.
Zoiets zeg je toch niet? Je gaat toch niet expres je vriendin jaloers maken? Wat is dat voor een toewijding dan?
Oke ik zal binnenkort een stevig gesprek met hem aanknopen en als er niks verandert is het over! Ik voel me nu echt zo slecht hierdoor
Zeg maar tegen hem dat ‘’ hard to get ‘’ spelen zooo 2000 weet ik veel is en dat hij daar maar mee moet stoppen ! , ik zou zowiezo nog een poging proberen om met hem te praten , en misschien kun je bij zijn vrienden verhaal halen misschien weten zij waarom hij zo doet? En anders moet je zijn houding spiegelen , zijn gedrag gewoon nadoen en als hij dan vraagt waarom JIJ zo doet? zeg jij ‘’ kan ik beter aan jou vragen ‘’ misschien dat het gesprek dan op gang komt en hij uiteindelijk vertelt wat er is? x Good luck !
Oke heel erg bedankt! Ik zal binnenkort even praten met hem
Hij heeft het vandaag uitgemaakt omdat ik niet zijn type was en hij niet verliefd was