What to do?

hee meiden!

ik heb een probleem;ik vind een jongen leuk. Echt heel leuk. Alleen zijn er zo veel redenen waarom het niet kan…

over hem; hij zit bij mij in een toneel groep van een redelijk hoog niveau, dus er wordt van ons verwacht dat we met alles professioneel zijn en omgaan. Maar de groep is wel echt heel close, we zijn allemaal goede vrienden. Hij is licht autistisch, maar dat merk je haast niet. Maar mijn vriendinnen zeggen dat hij dronken echt een eikel is. Hij is 17, ik ben 15. (Ik ken hem trouwens al 3 jaar; ook van toneel)

Maar nu komt het grote probleem; twee van mijn vriendinnen zijn zijn ex.
ik noem ze even f & m
Bij f is het al even geleden, ongeveer 2 jaar. Maar hij was haar eerste echt liefde en hij heef haar ook ontgroend (aka eerste zoen) Hij had het uitgemaakt, en f was er echt kapot van. Volgens mij ligt het nogsteeds een beetje gevoelig bij haar…
Bij m weet ik het niet precies hoe het helemaal is gegaan, maar bij hun is het nog niet heel lang uit. ongeveer een maand. Ze hebben ongeveer 7 maanden iets gehad, en m heeft het uit gemaakt. Alleen het grote probleem is dat zij ook bij ons in de toneel groep zit…

Allemaal redenen om het niet te doen, maar ik vind hem wel echt heel leuk. Ik heb laatst ook heel slecht nieuws gekregen, en toen ik het aan hem vertelde was hij zoo lief…

sorry voor de lange tekst!

liefs, Lott

vertel dit aan je vriendinnen.
dat je hem wel ziet zitten.

mijn vriendin heeft ooit met mijn ex gezoend, waar ik maar 3 maand iets had,
maar het is 1. je vriendin, en hij is 2. je ex…
mensen waar je van houd of gehouden hebt,
dus het is echt niet fijn !

vraag wat hun er van zouden vinden als jij iets met hem krijgt, vinden zehet niet zo prettig, dan is aan jou de keus voor wie je kiest.
ik zou altijd voor je vriendinnen gaan!
genoeg andere jongens

ik vind het alleen wel zo moeilijk om het te vertellen…