What to do?

Nou, ik woon al 5 jaar ofzo in deze wijk. Ik zag al heel vaak bij onze supermarkt een leuke jongen, maar na een tijdje heb ik 'm nooit meer gezien… Toen gingen we in dezelfde wijk verhuizen naar een andere woning. Laatsts zag ik hem langsrijden in de auto en hij bleef maar kijken, kwam ie nog eens langs keek hij dus weeer zoooo erg. Ik dacht echt okee? Dus had ik hem toegevoegd op hyves. Dat is nu ongeveer een maandje geleden? Bleek dus dat ie gewoon vlak voor mijn neus woont! Maar omdat we elkaar altijd zo mislopen zien we elkaar zowat nooit. Af en toe gingen we even naar elkaar zwaaien of via msn en sms praten/flirten.

Tot gisteren… Ik vond het wel genoeg geweest en we hadden even afgesproken ook al had hij het heel druk met school. Maar hij nam wel eventjes een pauze :’] We spraken af en we gingen een beetje lopen en later ploften we maar even op een bankje, daar hebben we ook nog even gepraat waarna die opeens vroeg: “Nou, zullen we dan maar zoenen?!” Ik keek hem echt aan van huh? (We zaten er nog maar net een kwartier ofzo) Dus ik zei heel droog: “Nee, waarom?”. Zei die dus: "Omdat we elkaars buren zijn, omdat we altijd naar elkaar zwaaien en omdat we al best lang met elkaar praten. Toen hield ik maar vol en zei weer “Nee.” En toen begon hij me dus gewoon te zoenen, waarna ik niks meer deed maar gewoon stomweg mee heb gezoend (wat ik op dat moment ook niet meer zo erg vond)… Nou, toen moest hij weer gauw naar huis zei die want hij moest nog heel veel doen. Toen ging hij een beetje ‘proberen’ mijn hand vast te pakken en die heb ik toen maar vastgepakt. Daarna heeft ie me nog eens gezoend en op het laatst toen we weer even verder waren gelopen zei die “Nou dan ga ik maar weer aan mijn werk hé!” waarop ik hem echt aankeek van net of er niks was gebeurd… Dus ik deed hem een beetje droog na en toen moest ie lachen gaf hij gauw een kus en was hij weg…

Oke een heeeeel lang verhaal, maar ik hoop dat iemand toch even de moeite neemt om het te lezen Ik ben namelijk noooooit zo van Hoppa! ik zoen wel even met jan en alleman. Ik zeg altijd nee, als ik iemand pas net ken… Maar nu liet ik me gewoon gaan en aan de ene kant vind ik het stiekem wel leuk. Maar aan de andere kant voel ik me een beetje een snollebol, ook omdat hij het volgens mij helemaal niet serieus neemt. Ik ken hem verder ook helemaal niet goed en volgens een vriendins zusje zoent hij elke week wel iemand. (Maar dat kent ze van hem van een jaar terug. ) Aan de andere kant hij is ook al 23 en gaat binnenkort opzichzelf, dus dan neem je toch aan dat een man van 23 toch wel wat serieuzer is? Ik wou hem wel zeggen dat ik normaal helemaal niet zo ben, maar dan staat het voor hem weer als een overwinning, dus dat laat ik ook maar zo… Hij zei gisteren ook: “Morgen maar weer 15 minuten?” En ik wil absoluut niet worden gezien als daar ga ik even heen voor een vluggertje ofzo. (Niet dat het zover komt, maar gewoon even om lekker mee te zoenen)

Nouja hopelijk is het nog een beetje duidelijk en ik weet eigenlijk ook niet waarom ik dit nou hier typ en wat ik van jullie verwacht, maar ik wil het gewoon even kwijt.

Het is opzich niet erg dat je met hem hebt gezoend terwijl je hem niet goed kent, dat doen we allemaal weleens. Wat wél erg is dat hij toch doorgaat terwijl je nee zegt, daar heb ik een beetje mijn twijfels bij. Ik heb ook zo’n soort jongen gehad, en die wou ook altijd 15 minuten afspreken enzo, net een soort vluggertje xD Maak duidelijk dat je dat niet wil omdat je niet zomaar met vreemden zoent ofzo, het komt een beetje over alsof hij je gebruikt XD Niet lullig bedoelt.

Nee, ik snap je wel hoor! En normaal heb ik ook altijd een grote mond over iedereen die zoiets doet. Met dat je toch wel nee kan zeggen… hihi. Maar het komt denk ik ook gewoon omdat ik hem best wel leuk vind eigenlijk… En nu moet ik er ook steeds aandenken wat ik niet wil! :confused: Ik ben wel toe aan een echte serieuze relatie, maar blijkbaar kan dat niet met hem? :stuck_out_tongue: En ik denk dat hij er heeeel anders over denkt. En die serieuze relatie hoeft ook niet perse met hem, maar ik ben er iig wel klaar voor. Maar ik denk dat hij er nog van staat te kijken als ik opeens met zoiets aan kom zetten van die serieuze relatie. Denk dat hij echt heel anders denkt (maar dat weet ik dan ook weer niet, hmppff)

In ieder geval bedankt voor je reactie!

Ik vind zijn gedrag eerlijk gezegd wel raar. Ik vraag me inderdaad af of hij het wel serieus bedoeld. “Nou zullen we dan maar zoenen” komt op mij niet zo serieus over, ik vind dat zoiets vanzelf moet gebeuren. Het lijkt er wel een beetje op alsof hij je gebruikt. Niet gemeen bedoeld hoor! Ik zou hem gewoon duidelijk maken dat je nog even wil wachten en hem liever wat beter wil leren kennen.
Nou… succes :slightly_smiling_face:

Als jullie elkaar leuk vinden, ga er voor.
En als het achteraf niks voor je is, dan maak je het weer uit.
En je moet niet zo graag een serieuze relatie willen, dat komt allemaal wel joh!
Daar heb je nog heeeel lang de tijd voor!
Geniet nou nog maar van je leven als een single lady!

In dat ‘‘bijzinnetje’’ van jou staat 2408’08, dat is mijn birthday ^^

Hahaha geinig!
Toen kreeg ik ‘officieel verkering’ met mijn vriend haha :stuck_out_tongue: