What to do?

Halloo,

Prepare for a long story

Een paar maanden geleden had ik een schoolfeest. Mijn vriendin en ik hadden allebei een leuke jongen gespot. Mijn vriendin had de jongen die ik wel leuk vond op fb gevonden. Lucky! Hij zat in t zelfde jaar. Nouja ik voegde hem dus toe en hij accepteerde me. Maar ik ben nogal shy en durfde dus niet tegen hem te praten. Februari kwam en ik besloot hem iets te sturen op valentines day. Nouja ik dacht hij weet niet dat hij van mij komt dus het kan gewoon. Maar een van de jongens uit mijn klas had mijn mob afgepakt en had dus de wapp gesprekken tussen mij en mijn vriendinnen gelezen. Daar stond in dat ik hem knap vond enz en dat ik het strookje voor 14 februari had ingeleverd. Toen kwam de jongen die ik dus leuk vond de jongens wc uitgerend en een andere jongen trok hem naar mij toe maar hij rende dus weg. ( alleen die ene jongen uit mijn klas wist dus dat ik hem leuk vond) Toen zei een jongen die ik ken dat hij me hot vond ofzo? Nouja ik was boos omdat mijn mob nog steeds niet terug was dus besteedde er niet veel aandacht aan. Hij likte wel bijna elke foto die ik op fb zette.

Dus valentijns dag
Zijn vrienden kwamen naar mij toe met de vraag of ik die roos had gestuurd. Ik zei nee want ik was nogal geschrokken. Ik besloot om toch de waarheid te vertellen en stuurde hem een berichtje op fb. Hij gaf zijn nummer. Nouja dus op whatsapp vroeg hij of ik hem nog leuk vond. Ik zei: ja best wel maar ik ken je niet echt. Toen zei hij dat ik ook wel leuk was.

Ik besloot om hem niet te gaan stalken ofzo en whatsappte een paar dagen later weer. Hij hield het gesprek niet echt in leven ofzo maar reageerde wel gewoon leuk. Ik had hem gister dus een whatsapp gestuurd na een paar dagen maar hij reageerde niet. Ik had zo iets van oke misschien is ie busy en heeft ie even geen tijd. Vandaag toen ik wakker werd en nog steeds geen whatsapp terughad besloot ik om te kijken wanneer hij online was geweest.(heel stalkish van me ik weet het) Wat later op de dag reageerde hij pas. Hij zij wel dat het hem speet en dat zijn mobiel raar deed. Maar misschien was het gewoon een smoesje

Nouja ik weet dus nu eigenlijk niet wat ik moet doen want ik vind hem best wel leuk maar heb nog nooit met hem gepraat in het echt. Hij staarde nadat ik met hem had gepraat op whatsapp de dag nadat hij dus wist dat ik hem wel leuk vond wel een beetje maar oogcontact ofzo maken vind ik heel erg moeilijk. Ik zou wel eens met hem willen afspreken ofzo maar heb het gevoel dat ik heel erg opdring.
Dus mijn vraag is: Wat moet ik doen?

Sorry voor het super lange verhaal maar moest het even kwijt. :hammer:

Misschien toch een keer proberen met hem in het echt te praten?
Ik weet het niet, hij wekt niet echt de indruk dat ie je leuk vindt, maar misschien vindt ie het gewoon moeilijk praten via app en reageert ie daarom zo laat?

Ja zo’n indruk heb ik nou ook…
Misschien kan ik toch het beste een paar dagen niet meer tegen hem praten.
Maar als ie zegmaar niet tegen mij antwoord dan is ie ook niet zoveel op wapp volgensmij…

Pff Jongens