what to do???

hee,
ik weet echt niet how to handle this.
er zijn twee hele leuke jongens veliefd op mij en willen allebei sex met me hebben. de ene is heel lief en grappig en vaak online voor mij en zegt dat hij van me houd, en de ander heeft het wel druk, is ook lief, wil echt het beste voor mij en zegt ook dat hij van me houd. ik vind ze allebei even lief en leuk. ze zijn beste vrienden van elkaar en komen tegelijk in mijn huis overnachten voor twee weken. maar ik wil ze allebei niet kwetsen of afwijzen. wat moet ik doen???
xx

like huh? weten ze ook van elkaar dat ze jou leuk vinden? of dat dan weer niet haha

Moet eerlijk zeggen dat ik al ‘uh oh’ dacht bij ‘ze willen allebei sex met me hebben’
Dit moet nooit een doel zijn dat ze willen bereiken. Ze moeten jou leuk vinden om wie je bent en niet omdat je eventueel seks met ze wilt hebben.

trio :’)

maar serieus je wilt ze niet kwetsen maar je laat ze wel tegelijk bij je huis overnachten. whats wrong with u

ze weten wel van elkaar dat ze me leuk vinden maar ze wonen niet in nederland dus ze komen zegmaar samen

Heehh hoe dan?

Meisje, je moet voor een jongen kiezen, of voor geen een. Dat laatste is het beste, want jij laat ze beide komen. Aangezien je geen van beide wilt kwetsen is dat het beste wat je kan doen. Maar hoe kan je het zover laten komen? Ik bedoel, je gaat toch niet met 2 [bestevrienden] jongens gevoelens aanpraten om er dan later achter te komen dat je ze dan samen uitnodigd om te komen slapen. Dan kun je ze beter bevriend houden [dan heb je 2 vrienden] is ook veel gezelliger!

Maar alles klinkt wel leuk, en schattig. Success :’)

Als je de ene kiest en de andere niet, is de gene die niet gekozen is dubbel zo gekwetst dan als je niemand zal kiezen.

Stel jij en je vriendin vinden 1 jongen leuk, die jongen kiest je vriendin. Dan ben je jaloers, verdrietig en voel je je minder dan haar. Als hij jou niet kiest, en je vriendin ook niet dan vind je het jammer dat hij je niet koos. En meer niet.

dat dacht ik nou ook!

Met geen van beide seks hebben, dan kwets je niemand.

heel erg bedankt voor deze reacties ik heb er echt wat aan :wink:
xx