what to do

Hoi,
Er is een jongen bij me op school die mn nummer een paar weken geleden had gevraad, en die heb ik gegeven. Vervolgens begon hij dus tegen me te w’appen, en ik reageerde best wel kortaf. Ik vond toen nog een andere jongen leuk, en de andere jongen kende ik ook niet. Maar ik vind het eigenlijk wel zielig voor hem, want pas geleden begon hij weer een gesprekje & vroeg of ik nog wat had met die andere jongen, toen zei ik nee. Maar nu zegt hij niks meer, en ik durf ook niet te beginnen… Ik weet niet echt of ik hem wel leuk vind, en of hij me type is enzo. En wil hem ook geen valse hoop geven… Op school is het wel overduidelijk dat hij me leuk vindt. wat zal ik doen?

Je kan toch ook gewoon eerst vrienden worden, en dan later kijken of het klikt.

nou heel simpel
niks.

Vind je die ander nog leuk? Als dat niet het geval is kun je misschien een keertje met hem afspreken? Mocht je hem dan nog niet leuk vinden, moet je gewoon eerlijk zijn.

Ja maar hij wilt volgens mij gelijk meer, want hij stuurde al gelijk allemaal hartjes enzo & hij deed echt flirterig

Nee, ik vind nu niemand leuk…

Het is meer dat ik hem op een afstandje hou, ik durf niet te close te worden ;s dat heb ik heel vaak…

Misschien als je gewoon met hem ‘real life’ gaat praten kom je erachter. Sowieso kan je je via whatsapp heel anders voordoen.

Jaaa, volgens mij is hij in het echt best wel verlegen… Ik ook hoor, maar je hebt wel gelijk.