What to do with my hair?

Hei,

Ik wil graag wat anders met mijn haar, want ik vind het nu een beetje saai. Ik het het altijd los zoals op de foto’s. Soms een schuine scheiding, maar verder niet. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, want mijn haar pluist heeel snel.Ik ga binnenkort wel weer naar de kapper, en ik wil misschien een ander model ofzo. Nu zit het in laagjes. Want als ik het niet in laagjes heb, krult het heel raar. xD aan de onderkant heeeel erg en boven bijna niet. Ik zal even wat foto’s laten zien.:
Dit is van de voorkant:

Dit is ook van de voorkant, maar dan met mijn haar over mijn schouders:

Dit is van de zijkant:

En dit is de achterkant:
~~~~
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2jbppvl&s=5"~~~~[IMG]
En een stukje van de achterkant:
[IMG]http://i44.tinypic.com/205wi3a.jpg

Sorry, sommige foto’s zijn een beetje wazig, maar ze zijn met mijn mobiel gemaakt. :blush:
Ik zou graag ideetjes horen hoe ik misschien mijn haar zou kunnen laten knippen, maar ook hoe ik het nét even iets anders kan dragen. Ik houd wel van een beetje apart, maar niet te opvallend.
Bedankt alvast. :slightly_smiling_face:

Liefs,
:tipping_hand_man:

wauw je hebt echt mooi haar(:
ehm maar ik heb stijl haar dus ik kan niet zo goed voor jou inschatten…
misschien kan je even gaan googlen en kijken of daar leuke kapsels/modellen tussen zitten? :slightly_smiling_face:

Ik zou het zowieso laten groeien
misschien vind je hier tips:
je moet even in het topic zoeken naar : mijn wokkeltoef

Ik zou het lang laten groeien, denk dat dat veel mooier staat! Niet echt een kapsel maar goed…

Bedankt :slightly_smiling_face:
Maar echt langer groeien wil niet. :flushed: Het komt tot halverwege mijn rug als het nat is, maar dat heb ik echt al heeel lang, terwijl ik toch wel af en toe de puntjes bij knip enzo. Maarja.
Verder nog ideeën? Over hoe ik misschien gewoon mijn haar kan dragen.

vet! knip t kort.

Haha, dat vind ik zonde. :flushed: En waarschijnlijk staat dat mij niet. denk ik… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Laat je je haar knippen als het nat is of als het droog is? Want als je het laat knippen als het nat is, valt het namelijk altijd heel anders dan dat je het weer droog hebt. Zeker met krullen, die krullen dan helemaal in zeg maar.
Verder heb ik niet echt veel ervaring met je haar, maar een vriendin heeft ook van die krullen dus heb ik die info eigenlijk van haar, haha.

Mijn haar wordt altijd geknipt als het nat is, want droog kom je er niet door met de kam. :flushed:

Upjee.

Je kan ook overwegen om je haar iedere keer te stylen :’]
Dan kan je een ‘styl’-kapsel nemen.

schuine streep?
lijkt me heel mooi bij jou:)
en geen pony, maar dan gewoon zo’n lange schuine lok!

Nee, dat sowieso niet. Want styl haar staat my echt niet. :flushed:

Neem een pony :slightly_smiling_face: Schuin of recht. Het kost je niet zoveel moeite om die elke ochtend met de haardroger of een stijltang te stijlen.

Ik kan dat gevoel,
Ik heb ook krullend en pluizend haar. (dat van mij is alleen 2 keer zo dik). Het is irritant en je weet niet wat je er mee moet.
Ik heb hier eerder ookal een topic over geopend, misschien kun je daar iedeeën op doen? ( http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/117487/0 ) Veder zou ik het ook niet weten…

Heel herkenbaar, heb zelf ook krullen en pluizig haar. Het is echt moeilijk om een goed kapsel te vinden. Zelf heb ik het liefst lang in laagjes, met een schuine pony die ik steil maak.

Hée Lief Lotte-Meisje.

Jij hebt echt zo heeel mooooiii HAAR !! :bowing_man:
Het heeft echt een mooie kleur, en het zijn mooie krulletjes! (L)

Xx. :kissing: