what to do with: droge handen

hey.
k heb eigenlijk nooit last van droge handen. dit is de eerst winter dat k dat heb en heb ook al handcreme gebruikt maar dat helpt niet echt.
what to do?

toevallig staat er op de home-page
een artikel over handschoentjes die je handen
moisturizen, misschien even kijken?

Je kan van die hand crème kopen ^^ ik heb thuis uiercréme zlaf klinkt raar maar het is goed :grinning: Weet wel niet meer waar ik het heb gekocht x)

Ten eerste al je handen wassen met een hydraterende handzeep en vaak genoeg een handcreme smeren, 's avonds kan je een dikke laag opsmeren en van die katoenen handschoentjes aandoen, als je 's morgens opstaat zijn je handen echt zoooo zacht! ^^ Verder kan je ze af en toe srubben met een handscrub (die van Rituals is erg fijn!) maar doet dit niet te vaak anders drogen ze nog meer uit. Het is namelijk alleen om de losse velletjes weg te halen :slightly_smiling_face:

Ik heb labello in mijn etui zitten, en als ik dan in de les me verveel en naar me handen kijk. En op dat stukje huid tussen me duim en wijsvinger als dat droog is, dan smeer ik daar wat labello op en dan is het het volgende les uur niet meer droog :grinning:

gewoon zalf gebruiken of iets met olie er in …
en iet te vaak je handen met zeep wassen probeer dn alleen met water …
xx

Ik gebruik altijd Zwitsal Zachte Crème. Die kan je eigenlijk overal voor gebruiken. Ik smeer hem dus ook altijd op mijn handen en het werkt echt super goed. En hij ruikt ook zo lekker!

Ik heb dat ook heel erg. Zo erg dat m’n vingers helemaal openbarsten en de schilfers aan m’n handen hangen. Haha, klinkt te vies maar het doet vooral pijn. M’n moeder heeft er ook zo’n last van en zij gebruikt een creme van de apotheek, alleen op recept verkrijgbaar, die helpt heel erg goed.
Verder gewoon een grote pot Nivea ofzo iets kopen en steeds blijven smeren.

bij de etos

Heb hetzelfde. Er zit niks anders op dan de hele dag door met handcrème te smeren. Het helpt ook als je tijdens het fietsen en in de kou handschoenen aandoet. Verder is er niet veel aan te veranderen.

-

bijna overal wel ^^

hey bedankt voor de tips :grinning:

hoi ik heb al vaker over deze creme verteld maar lefery is perfect voor je gezicht EN handen! (mijn moeder gebruikt het ook soms op haar foeten haha)

Ik heb deze handcreme: Dove - essential nourishment - DeepCare Complex

En ben er zeer tevreden van 1x aansmeren en mijn handen zijn terug zacht

Oud topic