what to do when you're with you're bff?

[i]heyhoi peeps,
ik lees veel op blogs dat mensen niet weten what to do with their bff’s
hier een paar ideetjes

1.zet een bakje neer met vragen, en nog een bakje met wat lekkers. zorg dat jullie een beetje honger hebben en het dus graag willen (het eten).doe in het andere briefjes met vragen zoals
noem 5 wensen of wat is je grootste geheim(geen ja nee vragen!). de bedoeling is dat je een briefje pakt en de vraag antwoord . heb je de vraag ge antwoord mag je wat lekkers wil je het niet antwoorden lees je het briefje niet voor en stop je het terug . je kan ipv het lekkers ook iets anders verzinnen!
2. doe in een paar bakjes wat eten en doe een blindoek (of theedoek) om. proef het eten en zeg wat het is de gene wie de meeste goed heeft wint
3. pimp je oude kleren! zoals bijv. die veel te kleine spijkerbroek van vorrig jaar waarvan je pijpen te kort zijn… maak er een leuke short van of pimp dat saaie witte truitje met lapjes stof of koop/ bestel studs om het te pimpen
4. houd een modeshow met jullie andere vriendinnen! neem allemaal je leukste kleren mee en bijv een gekke bril. er is een jury lid. die zecht elke keer welk thema bijv, sexy nerd. trek allemaal jullie meest sexy kleren aan en zet een gekke bril op. de gene wie de jury het beste vind wint!
5. maak een toffe playlist met leuke liedjes
6. geef jullie kamer een make-over! shop leuke spulletjes of pimp oude en zet meubels op een andere plek!
7. maak een stijlboek.
8. bak iets lekkers.
9. verkoop je oude spullen die je niet meer wil zoals bijv, je oude barbie poppen op marktplaats en verdien een zakcentje bij! van het geld kun je bijv lekker een ijsje gaan halen samen en leuke kleren shoppen!
10. houd een film marathon! download leuke films en ga ze samen kijken! tip: maak het een beetje look a like a bios, maak het donker en maak popcorn! :slightly_smiling_face:
11. begin een honden uitlaatservice of ga oppassen in de buurt, hang een advertentie in de supermarkt en verdien gezellig met je bff een zakcentje bij
12. ga gezellig blind opmaken tip: pak knalrode lipstick en baluwe oogschaduw!
13. maak een leuke DIY kijk bij andere forums of blogs voor leuke ideetjes
14. maak een filmpje met movie maker
ik hoop dat jullie er iets aan hebben laat wat weten bij reacties of stuur een foto van jou en je bff!

doeii xxxshana :hugs: [/i]

kei leuk bedankt voor de tips!!! ik ga nummer 2 zeker doen

Als je geen correct Engels in een titel kan gebruiken doe het dan ook niet :’)

ooit gehoord van engels chatten? denk t nii ea ik ben half engels dusja, ik weet wel beter :wink:

Oke. Ik heb nog nooit zo slecht engels gezien, sorry. Maar, ik zou idd wat beter opletten op school, of gwn een vertaalsite gebruiken. altijd nog beter dan dit.

ik vind het hele goede tips ik ga ze ook zeker gebruiken ik zelf heb nog een tip om je tijd door te komen doe hijtje voor karwijtje . dat vind ik leuk om met mijn bff te doen en je verdiend ook nog wat je kan het ook in je eentje doen maar ik vind samen veel leuker .:slightly_smiling_face:

xjesKnabbel
xjesBabbel

Zijn jullie dezelfde persoon ofzo? Alle 2 bijna geen berichten en de namen zijn zowat hetzelfde.

Exact mijn gedachte :’)

haha, ik ben wel bekend met Engels chatten ja. Heb wat Engelse vrienden en inderdaad zij zouden: ‘ur’ misschien wel gebruiken maar: ‘whit’? uuh nee :wink:

Verder wel leuke tips hoor.

@sarah @amy
nee wij zijn wel bffs in het echt vandaar en we hadden het samen aangemaakt hihi :grinning:

-

In de ‘over mij’ op je profiel heb je ook niet bepaald goed Engels gebruikt dus vind ‘chattaal’ een beetje een stom excuus omdat je spelfouten maakt? ‘Ur’ ofzo is chattaal, maar een spelfout niet xD

hoezo?

AIRCO

het rijmt
snap je

Sorry hoor, maar het is toch wel heel sneu als je niet weet wat je moet doen met je bff…

My eyes are burning

VENLO! :grinning:

what to do when you’re with you’re bff
help
ik ga huilen oke