What to do: seks met vriend altijd hetzelfde

Hey meiden,

Ik heb sinds kort een vriend. Het gaat allemaal goed en we hebben al een aantal keer seks gehad. Het is wel fijn enzo maar toch zit ik met een paar dingen waar ik niet helemaal weet wat ik ermee moet. We doen het alleen maar hij boven ik onder. Ik heb wel een keer geprobeerd boven te gaan maar op een of andere manier kwamen we toch weer andersom uit. Het is niet echt spannend of iets. En het is wel lekker maar ik kom niet klaar. Het is ook alleen maar penetratie zegmaar verder niet oraal of met de handen of iets. Hij wil ook telkens helemaal onder de dekens. Misschien is ie verlegen ofzo?

Wat kan ik hieraan doen? Iemand ook dit probleem gehad? Ideeën of suggesties altijd welkom natuurlijk :slightly_smiling_face:.

X

Praat erover met je vriend dat je graag andere dingen wilt proberen.

Jullie zijn net samen, in het begin kan dit voor jullie beide spannend zijn. Je kunt bijvoorbeeld eens beginnen met hem te pijpen of af te trekken, want je kunt niet zeggen dat er niks behalve penetratie gebeurt als je zelf ook niks doet. Je kunt ook voordat jullie beginnen met de seks aangeven dat je eens een ander standje wilt proberen.

Dat je niet klaarkomt is helemaal niet gek, dit hebben ontzettend veel vrouwen. Als je elkaar wat beter kent en van elkaar weet wat jullie lekker vinden en beter communicatie kunnen hebben over de seks (dat is echt een must, praat over de seks die jullie hebben) dan kun je gaan experimenteren en dan weet hij straks precies hoe hij jou klaar moet laten komen.

Succes :slightly_smiling_face:

zeg het hem dan,hij kan toch ook niet weten
ze gewoon wat op je hart ligt.

zeg gewoon wat jij ook fijn vind,dan kan hij ook rekening met je houden en andersom.

Misschien moet je zelf eens beginnen met pijpen ofzo en je schrijft dat jullie maar 1 standje doen, misschien andere standjes proberen?

Thanks voor de reacties. Ik vind het gewoon lastig om erover te beginnen tegen hem. Beetje awkward lijkt me…