What to do? Onbekende jongen, help!

Een paar dagen geleden was ik in Oud-Beijerland in de kruidvat, en daar werkte zo’n leuke jongen! Ik kan 'm echt niet uit m’n kop krijgen. Helaas woon ik in Amsterdam en weet ik z’n naam niet… Wat kan ik doen? is er iemand die daar in de buurt woont/

Helaas ik woon ook in Amsterdam.

Ik vind dit wel een apart topic. Zo van ; IEMAND IN OUD BEIJERLAND ZOEK EENS UIT WIE DIE JONGEN IS VOOR MIJ.

Neej Ik woon in Zevenaar, dat is nog verder weg.

Misschien dat je op facebook of hyves Oud-Beijerland in kunt typen en dan kijken of hij daar bij staat.

Wat zou jij dan doen :pensive:

Ik zou al de eerste keer op hem zijn afgestapt.

Dat wou ik ook, maar m’n opa en oma waren er bij. Zou een beetje apart zijn…

Ik heb iemand gevonden die daar woont en ook in de kruidvat werkt. Maar ik durf geen berichtje te sturen met de vraag of ze 'm kent…

Oké, maar dus nu zoek je iemand die daar woont om het voor je uit te zoeken of…? Want ik kan niet echt uit je beginpost opmaken wat je hier nou mee wilt bereiken.

Ik wil weten wie die jongen is. Ik wil contact met hem, duidelijk?

Ik weet niet waar je dat meisje op hebt gevonden, maar misschien is ze bevriend met hem daarop ?

Gewoon doen. Ik zou er zelf niet raar van op kijken. Ieder meisje ziet wel in haar leven een leuke winkelmedewerker waarvan zij wilt weten wie hij is.