what to do next?

heyy meiden,

ik zit al een tijdje met een vraag…
ik vind een jongen leuk maar ik heb een tijdje geleden met een vriend van hem gezoend en met hem heb ik eigenlijk nog nooit echt gepraat. (1 keer maar dat was op stap en toen heb ik hem afgewezen, ik weet dat het geen excuus is maar toen had ik gedronken en ‘gekozen’ of was dat meer als in een grapje?). Nu zie ik hem alleen tijdens trainingen en dat met zijn vriend is mislukt. Het probleem is dat ik hem leuk begon te vinden. ik krijg wel signalen van hem dat hij mij ook een beetje leuk vind maar we zien elkaar alleen maar tijdens trainingen en dan zit hij in een ander team dus kunnen we niet echt met elkaar praten. ik weet eigenlijk ook niet zo goed waar ik met over zou kunnen praten…

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen…

xx

ps ik heb pasgeleden gesolliciteerd voor het bedrijf waar hij ook werkt maar weet nog niks en ik weet niet wat hij allemaal over mij heeft gehoord…
pps hij is twee jaar ouder en ik weet niet eens zeker of hij een vriendin heeft (ik heb geen facebook, maar een vriendin van mij wel en zij zegt dat het niet fb official is)
ppps ik vind hem echt leuk en ik word er gek van! hahahhaha :flushed:

Leer elkaar eerst beter kennen. Interesses, werk, opleiding, hobby’s.

heyy,

we hadden gisteren training en had ik hem weer gezien. ik heb niet echt kunnen opletten of hij naar me keek of zo, en heb ik hem op aanraden van een vriendin een volgverzoek op insta gestuurd…
komt dit niet raar over?
ik heb nog steeds niks van hem gehoord, is dat raar?

X

Hey,

Dit verhaal herken ik wel een beetje.
Je moet er niet al te veel over in zitten dat je iets hebt aangepapt met die vriend van hem, het is tenslotte al een tijdje geleden dat dat ik gebeurd en misschien was hij toen nog niet geïnteresseerd in je.

Ik denk dat het een goeie zit van je geweest is om hem een volgverzoek te sturen, je kan op deze manier pijlen of hij weet wie je bent, en of hij misschien interesse in je heeft.

Mocht hij je verzoek accepteren, gewoon eens af en toe een foto van hem liken en kijken of hij dat ook bij jou doet.
Dan kan je als dat zo is in de loop van de tijd wel eens een keer een berichtje sturen

Succes, Ik hoop dat het lukt x

heyy,

hij heeft me teruggevolgd jeej, hahaha daar ben ik natuurlijk erg blij mee. Misschien zie ik hem morgen weer maar waarschijnlijk kan ik hem dan niet aanspreken, Omdat zijn training net iets eerder begint dan wanneer die van mij is afgelopen. Ik zie wel wat morgen gebeurd, wat kan ik het beste doen? wachten totdat hij nu een stap zet en gewoon naar hem lachen of hem een bericht sturen?

x

heyy,

hebben jullie misschien een leuk idee voor een instagram bericht aan hem of ga ik dan te snel. ik vind hem zo leuk dat ik niet kan wachten voordat ik hem weer zie maar wil me zelf ook niet voor schut zetten.

x

heyy allemaal,

dus ik zag hem gisteren weer, en omdat zijn training werd opgehouden door die van ons stond hij bij het hekje te wachten, daar leek het op. Maar ik was aan het treuzelen zodat ik niet met mijn en zijn hele team langs hem te moeten maar net toen ik daar heen liep moest hij weg achter een bal aan of omdat zijn trainer dat zei of zo. Maar hoe kan ik het gesprek beginnen en lijkt jullie dat slim? Ik weet niet waarom maar ik ben de laatste tijd heel impulsief en kan niet meer zo helder nadenken om eerlijk te zijn. Dus kunnen jullie me helpen?
En omdat ik ook nog niet echt nuchter met hem heb gepraat. hem een bericht sturen is natuurlijk wel erg opvallend meteen… plz helpp!!
xx

Wat goed van je dat je hem hebt gevolgd! Aan je verhaal te horen ken je hem dus niet goed. Misschien heb je vriendinnen die hem kennen? Laat hen dan maar een keertje met hem een praatje maken en ga dan erbij staan (en ook natuurlijk dus mee doen met het onderwerp). Maar als dat niet kan, dan kan je ook natuurlijk ook zelf expres iets doen, waardoor je wel tegen hem moet praten.
Voorbeelden:

• laat een keer iets perongeluk vallen als je bij hem in de buurt bent. Een sleuteltje ofzo, waardoor hij het sowieso op moet rapen.
  • Je zegt dat hij werkt, als hij bij een supermarkt werkt, en je weet ook waar precies, dan kan je misschien iets naar hem vragen. Zoals weet je misschien waar ( x ) ligt?
  • Laat een keer tijdens de training een bal naar hem toe rollen.
    Nou, een paar ideeëtjes. Ik weet niet precies of het gaat helpen, haha. Maar hopelijk heb je er iets aan. En nogmaals, als je iets gaat doen, doe het dan aub niet opvallend. Het moet wel echt lijken alsof er iets ‘perongeluk’ gebeurt.
    Succes verder :slightly_smiling_face:

Als je hem een keer tegenmoet loopt bij een training probeer een praatje te maken en desnoods nummers uit te wisselen, het klinkt misschien heel erg snel van ‘nu al een nummer?!’ jaa!! jongens houden van meisjes die actie ondernemen ;’)