What to do met mijn haar?

OH MEIDEN, WEER EEN KAPSEL TOPIC :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar ik had even een vraag. Ik heb best dun haar en ongeveer tot mijn borsten. Ik vind het zo ‘hangen’ maar wil wel graag lang haar houden. Dus ik dacht misschien laagjes knippen, maar dan wordt het weer dunner of niet? Wat kan ik beste doen dan? Kan je van bepaalde producten voller haar krijgen? Dat dat zo lijkt?

Aah nee man, er is een algemeen kapseltopic.
En als je laagjes knipt krijg je juist meer volume, doordat er meer lucht in komt.
En voor voller haar, koop volume shampoo/spray.

misschien is een foto handig

fotooooooooo

algemeen kapsel topic !
wat ik altijd zo raar vind is dat er nooit een foto bij dit soort topics is

Je haren worden juist voller van laagjes !
moet je doen! Wat me ook wel leuk lijkt is een schuine pony.
dan is het niet zo lijzig.

succes ermee.
xx

Foto is wel handig.
En laagjes laten je haar juist voller lijken.

Vaak zijn punten heel dun waardoor je haar zo dun lijkt.
& heel vaak willen meiden hun haar niet korter laten knippen :3, terwijl dat juist dé oplossing is.
In laagjes knippen zorgt ook voor meer volume. Je kan ook extensions nemen (wel beetje prijzig)

Je kan een mousse gebruiken voor in je haar (wel een beetje een dure, dat is vaak beter kwaliteit, vraag het maar in de winkel) Ik heb zelf een dierproefvrij product, waar je glans en volume van krijgt (gekocht op de huishoudbeurs) en dat is ook super handig spel! Maar Andrélon krul control créme werkt ook heel goed! (of iets anders van dat merk, er staat dan op voor meer volume) vaak werkt zoiets wel :wink:
En van laagjes krijg je juist meer volume!

Okeee :slightly_smiling_face: Bedankt voor jullie reacties! Ik heb altijd schuine pony gehad en wil deze graag weer. En had eerst beetje krullen waardoor het niet echt opviel dat het zo dun was, maar nu zakt het heel erg uit en als ik er niks aan doe zit het zo dom:P Maar ik heb nog kerstgala en dan wil ik mijn lange haren nog, daarna ga ik naar de kapper en mijn schuine pony ook weer korter knippen en wat meer laagjes.

Zal binnekort nog ff foto bij zetten;)

ik heb laagjes(hele korte) en best wel dik haar en heb schuinen pony
Ik weet echt niet wat ik met me haar kan weet iemand iets leuks??