What to do --> kwijlen

Oke ik heb een probleem want volgens mij kwijl ik een beetje met het zoenen (niet veel, maar toch)

&i don’t like it
Hoe kan ik dit voorkomen? :anguished:?

Kiss

Slikken?

Het is eigenlijk heel apart (ofja, niet apart maarja…)
want bij mijn eerste vriendje was dat gewoon zo en ik dacht er niet echt over na ofzo maar laatst zoende ik weer met een jongen en nu was er dus weer kwijl maar ook als ik slikte was er kwijl (snap je?)
Dus ik weet niet of het ook deels aan hun ligt ?

Miss maak je gewoon heeeeeel veel speeksel aan.
Of zijn die jongens gwn speekselmonsters & jij ook en ja dan heb je veel speeksel.

hb het ook een beetje denk ik XD
k denk da je gwn ni moet drinke want dan ben je uitgedroogd
en dn hb je geen speeksel,hahaha oki rare reactie :drooling_face:

idd slikken vantevoren ofzo

kwijlen is hip:D ik heb een x op een jongen gewijld bij wie ik sliep.
Maar ja ik heb der geen problemen mee is menselijk dus ja hij kon der wel om lachen :grinning:

Hé, zoenen is speeksel uitwisselen… inprincipe…
dus whatever dat je veel speeksel aanmaakt?:stuck_out_tongue:

ik heb ook een hoge speekselproductie maar ik heb nog nooit gezoend, dus geen idee :’)

Heel goed slikken van tevoren, of spugen als het even kan (a)
En ik denk niet echt dat het heel belangrijk voor die jongen is …

Uh ik wil niet vervelend zijn maar ik hou niet zo van slijm op mijn kin, jongens wel?

upje? :roll_eyes:

Aan kwijlen kan je eigelijk vrij weinig doen? xD
Gewoon slikken, pauzeren, Kusjes geven of Knuffelen.

slikken van te voren xd
of bedoel je dat hij zijn mond moet afvegen na t zoenen?

Ik heb nog nooit gezoend ofzo, maar als ik zo kijk denk ik niet dat ik kan slikken onder het zoenen. Is dat heel raar? XD Want ik moet mn tong echt stil hebben wil ik kunnen slikken.

nee, volgesmij gaat dat gewoon niet xd. maar gewoon ervoor, of n pauze inlassen :stuck_out_tongue:

.

haha had ik ook een x, toen moest ik gewoon slikken. Maar toen verslikte ik me en ik zat me half dood te hoesten en die jongen keek me echt zo raar aan xD

Je kan er voor zorgen dat jou hoofd iets meer naar achter ligt, dan gaat het kwijl niet in zijn mond maar dan blijft het in jouw mond x)
Maar als die jongen dan wel kwijlt valt het wel allemaal in jouw mond en dat is smerig HAHA.