what to do, jongen of vriendin kiezen?

Hee allemaal,
Ik zit dus met een probleempje en ik hoop dat jullie advies willen geven. (:

Nou,
er is dus zo een hele knappe jongen, B. en ik heb er 2 weken geleden mee gezoent op een feestje en we hadden ook een heel goed gesprek en hij is heel lief enzo
MAAR ik kwam er dus later achter dat vriendin S. hem dus ook al heel lang leuk vond maar ze had dus niks tegen mij gezegd daarover. Ze is wel boos op me, maarja ik kon t ook niet weten!

Nu is er dus ook zo’n ander meisje D. en dat is de beste vriendin van S. En zij weet dus wel dat S. B. al heel lang leuk vind en ik mag haar niet want ze stelt zich altijd aan, heeft elke maand een ander vriendje en ze zoekt te veel aandacht enzo
D. loop nu de hele tijd achter de kont van B. aan en daar zegt S. dus helemaal niks van! S. heeft later trouwens ook nog met een andere jongen gezoent en daar smst ze nu telkens mee enzo…

Ik zelf vind die jongen B. ook hardstikke leuk en als hij er is hebben we echt leuke gesprekken en hij is echt mijn type. Hij zei ook tegen mij dat hij mij ook wel zag zitten en dat ie me een lief meisje vond. Ik heb wel tegen hem gezegd dat S. hem leuk vond (dat wist hij al) en dat ik daarom niet weet of ik verder met hem wil. Hij vindt S. niet leuk en hij zegt dat hij D. ook niet leuk vind maar ze gaat wel telkens bij hem op schoot zitten enzo ;s
Nu is mijn vraag dus: zou ik verder gaan afspreken enzo met B? Ik ben bang dat ik er anders spijt van ga krijgen en dat D. hem inpikt, maar aan de andere kant wil ik een goede vriendin zijn tegenover S…

Sorry, voor dit lange verhaal, ik hoop dat jullie de letters nog uit elkaar houden xD
Maar wat zouden jullie doen?

Ik zou gewoon voor die jongen gaan.
Ze heeft jou niks verteld erover maar is wel boos op je en zoen ondertussen ook nog met een andere jongen ?
Volgens mij vind ze die B helemaal niet zo leuk als ze zegt, ze gunt je gewoon geen leuke jongen!
Dus ik zeg gewoon voor die jongen gaan meid.

Ga maar gewoon voor die jongen. Ze klinkt niet echt als een goede vriendin.

Het is S. haar eigen schuld dat ze het niet gezegd heeft. En die jongen vind haar niet eens leuk en jou wel dus ik denk dat het antwoord wel duidelijk is :3

Als S. nu toch met een andere jongen bezig is, zou ik voor die jongen gaan. Maar misschien toch eerst eens met haar overleggen.

de jongennn

leave that bitch, take the boy :metal:

nee ik zou dat serieus doen, ze klinkt idd niet als een echte vriendin

Jongen.
je hoort dan wel altijd, vriendinnen gaan voor de jongen. maar ze klinkt niet echt als n goeie vriendin als ze opeens met andere meiden om gaat.
S is toch met n ander bezig, en hij is jouw type, jij wil hem, hij wil jou.
S is dat zo weer vergeten. zo niet? screw her.

Voor de jongen gaan (:

S. heeft nu tog een andere jongen
dus ik ga net zoals de rest voor:
DE JONGEN

Hihi oke, thank you girls!
Ik heb hem gelijk gesmst om te zeggen dat we even een keertje moeten praten en dat ik hem graag weer wil zien. (:

de jongen!

aaah hij smst terug:
ik jou ook:$ morgen wat drinken ergens? kus

:drooling_face::drooling_face:

ik ben voor de jongen ! (:

Ik zou een goed gesprek aangaan met S. to clear the air. Aangezien ze nu met en andere jongen bezig is, vindt ze het misschien ook minder erg dat jij met B gaat? En daarna aan B. vragen of hij echt niks ziet in D. Als je hem vertrouwt, ga er dan voor. Dus verder geen aandacht besteden aan D. want dat is zij echt niet waard.

ga voor de jongen, als het een goeie vriendin van je was had ze het wel verteld. laat dr.

Leeeeuk voor je :slightly_smiling_face: Jullie krijgen zeeker wat :slightly_smiling_face:

Kies hém!

Hij vind jou blijkbaar ook leuk en niet haar, dus ik zou zeggen: gaan met die banaan!