"What to do" in de vakantie..?

Ik ga niet op vakantie en ik wil veel dingen doen.

Mijn eigen plannen zijn:

• Spaans leren
  • Fotograferen
  • Veel sporten
  • Solliciteren (hopelijk word ik aangenomen)
  • Nummers op keyboard leren

Heeft iemand nog andere ideeën voor mij?

Spaans leren lijkt me ook heel mooi en leuk. Hoe ben jij dat van plan te gaan doen?

Ik heb 2 boeken gehaald bij de bieb. Eentje daarvan vind ik niet zo fijn en daarom ga ik daar ook niets uit doen. De andere is erg fijn en het helpt je om de basis van de Spaanse taal te leren!

Dat lijkt me echt leuk, ik denk dat ik dat ook ga doen!
Ben je er al mee begonnen?

Ik zal eens kijken op mijn bieb site. Hoe heet jouw boek? Misschien hebben wij die hier ook wel…

Spaans is tegek, zelf kan ik het al wel.
dama éxito
=succes meid, :slightly_smiling_face:

Spaans voor Dummies!
Moet je wel even de CD erbij vragen hihi :slightly_smiling_face:

Ah hihi dankjewel! En wat gaaf dat je de taal al kan spreken!

Zó. ik heb ook 2 boeken gereserveert. Ben benieuwd.

Respect

Het klinkt heel stom, maar je kamer eens helemaal opruimen. Alles dat je niet meer nodig hebt weggooien en dingen opnieuw inrichten enzo, daar wordt je dan uiteindelijk weer helemaal blij van :slightly_smiling_face: En picknicken met vrienden vind ik ook altijd geweldig!

Dat je zin hebt om spaans te leren in je vakantie. Wat ik nu doe is gwn LEVEN hahaha. Gewoon met vriendinnen extra leuke dingen doen. Pretpark, uitgaan

Ehhhh werken werken werken werkennnnnnn

Aah veel succes!

Haha dat ga ik zeker doen! We hebben al festivals gepland etc. Maar ik heb een groot deel
van de vakantie nog vrij staan haha! En een taal leren is echt gaaf, ik kan nu al 3 talen helemaal
een vierde zal prima zijn want dan ben ik eigenlijk 4 mensengroepen in 1 haha!

Inrichten hoeft niet haha, heb net een nieuwe kamer… Maar dat opruimen is wel een slim plan!
Want ik heb namelijk veel onnodig spul op mijn kamer liggen en zo maak ik gelijk plek vrij voor nieuwe
spullen! Dat picknicken is trouwens ook erg leuk! Dankjewel!

Wat leuk dat je Spaans gaat leren. Het is zo´n mooie taal!
Ik zit een half jaar in het buitenland als aupair en om de taal te leren.
Ik beheers het al redelijk.
Buena suerte!

Wat gaaf! Hoe is het om aupair te zijn? En dankjewel hihi!

ghehe ik zou zeggen, download 4 seizoenen van pretty little liars en je komt er de hele vakantie wel mee door haha (niet zo slim als je graag wat aan beweging wilt doen)

^ 4 seizoenen? daar ben ik in 1 à 2 weken wel doorheen hoor :stuck_out_tongue: