What to do ? IK WEEET HET NIEET :(

Hey meiden,

Bereid je voor op een heel onduidelijk verhaal…
Ik ken dus een jongen waar ik heel close mee was. Maar sinds 2 maanden terug negeert hij me volledig. Ik zou dus echt niet weten waarom, en dat deed me dus best veel pijn. Ik dacht eerst bijna elke dag aan de leuke gesprekken die we hadden, maar die gedachtes werden steeds minder. Waar ik stiekem wel blij van werd, omdat ik gek werd van die gedachtes. Maar woensdag appte hij me ineens zovan: Babeeee ! Hoelang hebben wij wel niet geappt:(
Ik was toen op dat moment kei blij dat hij me weer appte en niet negeerde. Dus ik gewoon overal kei vrolijk op reageren alsof er niks tussen ons gebeurt was. Maar meteen de volgende ochtend toen ik wakker werd had ik er spijt van, dat ik zo vrolijk tegen hem was en dat ik niet gevragen had waarom hij me 2 maanden lang heeft genegeerd… Dus ik besloot gister middag hem te appen zovan: Ik denk dat het beter is dat wij even geen contact meer hebben ofzo. Dit zei ik omdat ik anders bang was dat hij weer heel close zou gaan doen, en daarna weer vollop negeren.

Maar nu heb ik weer spijt… Ik ben eigenlijk best bang dat ik hem gekwetst heb. Aan de ene kant zou ik het niet erg vinden, omdat hij door dat negeren ook pijn gedaan heeft. Maar aan de andere kant vind ik het best sneu omdat we eerst zo close waren…

Girlss, tell me what to do… Ik wil hem appen zovan: sorry van gister en blablabla, maar ik denk eigenlijk dat ik daar later weer spijt van gaan krijgen… Wat zouden jullie doen? ( ik hoop dat jullie dit alles een beetje snapten)

Ga eens een keer écht praten en niet via whatsapp. Als jullie zo close waren dan kan dat makkelijk.

ja maar wat moet ik dan zeggen …? want ik snap dat het voor hem ook verwarrend is als ik eerst heel vrolijk doe, daarna zeg dat ik voorlopig geen contact meer wil en dan ineens wel weer

Als jullie heel close waren kunnen jullie toch in het echt afspreken. Vertellen wat je dwars zit lijkt mij de enige optie!

Redelijk ambetante situatie omdat ik weet hoe dit aanvoelt :frowning_face: Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je bang bnt dat hij je weer gaat negeren en plots weer niks zeggen. Zeg hem dat je niet gekwetst wil worden en daarom zo reageerde. Sterkte meid :sob::muscle:

Je hoeft toch niet te zeggen dat je geen contact meer wil? Vraag gewoon een keer face to face waarom hij twee maanden geen contact zocht en nu ineens wel, en zeg dan dat je het rustig aan wil doen ofzo…

Ik zou ook meteen vragen waarom ie je negeerde! Dat je dat niet fijn vindt.

Ik zou wel willen weten waarom hij je volkomen je negeert? waarom zou iemand je negeren wat nou werkelijk de rede?

Als ik jou was dan had echt wel druk op zetten,Waarom is iemand eerst zo close en dan verminderd het contact zeg maar.

Ik zou ook onzeker worden,ik hou er ook niet van als iemand in niet meer zo close
is dat roept naar vragen op
Vertel het hem dat wel wat met je doet,en dat je de contact mist.

en zeg gewoon wat je op whatsapp ook wilt zeggen. dus waarom

Je moet gewoon vragen waarom hij je had genegeerd, misschien was dat niet zijn bedoeling of dacht hij dat jij hem negeerde? Als jullie zo close zijn dat je zegt dan kan je gewoon alles zeggen wat je dwars zat, dus maak je daar geen zorgen om. Je moet het in ieder geval niet via whats app vragen maar face to face. Succes ! :wink:

gewoon een keertje met hem afspreken en vraag hem gewoon waarom hij je genegeerd had…
misschien had hij geen tijd? Je kan het beter gewoon vragen en dan kan je verder beslissen.
good luck

Sorry zeggen inderdaad en om uitleg vragen.