what to do?! ex troubles

Heyy iedereen,

Mijn ex en ik hadden vorig jaar precies n jaar geleden een korte relatie maar het werkte niet door de afstand, en dat we elkaar alleen maar zagen bij de hockeyclub. Sinds het uit is… Zijn we een soort van fuckbuddys… Na mn wedstrijd douchte ik bij hem, deden we leuke dingen en jaa… je snapt het wel.
Een paar weken geleden heb ik gezegd, sorry, het kan niet meer want ik vind iemand anders echt leuk enzo, maar ik heb dit niet op een hele aardige manier gezegd. Met die 2e jongen is het niet goed afgelopen… Maar nu heeft die fuckbuddy dus een vriendin, dus ik heb m opgebeld met ahw gefeliciteerd leuk!

En nu komt het… Elke keer als die dronken is (bijna elke avond) belt die weer op met ahh kom neuken, je was de beste voor me, en mn vriendin is niks, allemaal om jou jaloers te maken, je zoent zo goed en dit en dat… ik negeer het elke keer en zeg hem dat die moet gaan slapen enzo, maar ik heb geen idee hoe ik dit aan zn vriendin moet vertellen… of juist niet? ik ken dr een beetje en tjaa… beetje awkward allemaal hoop dat iemand me kan helpen!

Jij bent niet degene die het zijn vriendin moet vertellen maar hij, jullie zijn geen vriendinnen. En ik zou sowieso ook afstand van hem nemen, wie wilt er omgaan met een jongen, met een vriendin, die tegen jou zegt “Kom neuken”. Vind het maar een respectloze lul.

Waarom neem je na de eerste keer dat hij zo doet aan de telefoon nog op? Zou sowieso beginnen met niet meer reageren op dat soort dingen, dus ook niet opnemen als hij belt.

En jij bent niet degene die het zijn vriendin moet vertellen, dat is aan hemzelf.