What now?

Mn ex heeft met een ander meisje in bed gelegen op kamp maar zegt dat ze niks gedaan hebben want ze waren met meer mensen.
Maar na dat kamp begint geen gesprekken meer en zegt dat hij geen tijd meer heeft en erg druk is dus ik begin maar de gesprekken.
Mn vriendinnen zeggen dat hij nog steeds naar me kijkt maar waarom zou hij als hij niet meer tegen me praat of uberhaupt hoi zegt.
En hoe moet ik wraak nemen op meisje want ze wist dat we iets hadden?
En is het eigenlijk wel goed dat ik het om die reden hebben uitgemaakt?

Alvast bedankt x.

Is het uitgegaan omdat hij vreemd ging met dat meisje? Ik begrijp dat gedeelte niet helemaal.
Maar als ik jou was zou ik gewoon geen contact meer met hem hebben. Hier krijg je alleen maar narigheid van. (heb zelf ervaringen met contact met je ex hebben)

Het is je ex, hij is vrij om te doen wat hij wil.

toen was het nog mn vriendje

Het is je ex. Waarom zou je er zoveel moeite in steken?
Hij is niet meer bij jou, dus laat hem los. En wraak nemen op dat meisje is ook een beetje zwak.

dus je wil zeggen dat ik het zo moet laten?

Ja.

wat moet ik nu doen?

Je er overheen zetten.

okee

uhmm, ik ook wel in bed gelegen bij jongens op kamp hoor haha, maar dat betekende geen ene fuck voor me, en voor die jongens ook niet.
ik snap wel dat je je echt kut voelt.
en ik vind niet dat het zo is van: het is je ex, waarom steek je er moeite in enzo.
ze heeft het om deze reden uitgemaakt, en vraagt dus of het een goeie keuze was.

en wraak nemen zou ik niet doen.

hoe zou ik dat moeten doen als hij me niet meer wappt en de hele tijd brb zegt en echt ongeintereseerd doet?

ik zou niet teveel om aandacht van hem vragen, want ik denk dat hij niet zoveel interesse meer in je heeft, het beste kan je hem gewoon laten.
niet meer tegen hem praten enzo

en als hij tegen mij praat??

lekker droog doen, draai het maar lekker om.
als hij ongeinteresseerd tegen je doet doe je het ook terug.
iedergeval zo zou ik het doen. maar als hij lief tegen je praat zou ik wel lief terug praten

okee dankje denk je dat er nog een kans is voor ons??

uhm ik weet niet hoe hij tegen je praat, als hij altijd zo afstandelijk tegen je praat, denk ik het niet. ik ken hem niet en weet niet hoe het tussen jullie ging enzo, dus dat kan ik niet zeggen.

toch bedankt haha :3