What next...

He meiden!

Hier mijn verhaal, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:
Sinds februari heb ik een jongen op msn, ik ken hem via een groepsgesprek van een vriendin van mij. Meteen ‘klikte’ het al, als dat kan op msn uberhaupt… maar de gesprekken voelde gewoon goed. Ik sprak hem bijna elke dag en altijd was het leuk. Hij woont gewoon in mijn woonplaats en veel bekende van mij kennen hem. Nu wil ik wel wat meer dan elke dag die msn gesprekken, maar wil eigelijk dat hij vraagt om een ‘date’. Na aantal ervaringen met jongens wil ik -nog- niet al mijn moeite, energie er in steken. Wil ook zien dat jongens moeite voor mij doen. Hoop dat jullie dat begrijpen.
Dus vroeg ik me af, hebben jullie nog tips hoe ik een ‘date’ met hem krijg enzo?

Alvast bedankt (l)

Gewoon vragen of hij een keer iets leuks met je wil gaan doen, vrijblijvend. :slightly_smiling_face: Je kunt ook gewoon iets gaan doen als vrienden, zo raar is dat niet als je dat vraagt.

Heb het over een of andere film die je ‘graag’ wilt zien, tadaah

Ik zou het hem vragen maar ik zou niet zeggen “laten we op date gaan” maar ik zou het eerder brengen als “laten we afspreken”, dat komt meestal toch anders over.

@flashscene

nee inderdaad, dat was ik ook niet van plan haha ^^ ik vraag misschien binnekort wel iets van en wanneer ga ik je nou in het echt ontmoeten (: ? want het heeft voor mij wel iets te lang geduurd

maar we hadden gister een gesprek en dat ging over iets dat ik zo ie zo niet zoveel bespreek met mensen en dan zeker niet zo snel met ‘onbekende’. Dat had ik hem ook gezegd, ik ben daar gewoon eerlijk over. Ook in de hoop dat hij zoiets zei van zullen we elkaar dan beter leren kennen… maar dat had hij niet gedaan. Even later hadden we het over hoe het in de liefde ging, en op wat soort jongens en in zijn geval meiden valt… dus ik zo beetje gezecht en toen zei die namen dus ik ja jij kan wel een optie zijn haha. en toen deed die zo’n lach poppetje… Toen vroeg ik het aan hem en toen zei die ik ga voor niks, hij heeft namelijk geen zin in een relatie, en toen was hij oppeens weg. I kvandaag vragen waar die gister nou oppeens was, nah ze internet viel uit en ging toen maar slapen dus hadden we ff nog verder gesprek gehad. Maar nu wil ik dus gewoon maar een keer zeggen wanneer ga ik je nou ontmoeten maar aangezien hij wss iets door heeft wat ik op dit moment nog niet wil weet ik niet of dat wel zo geschikt is.

Jullie wonen in hetzelfde dorp, dus niet zo ver van elkaar?
Gewoon eens zeggen: “Waarom zitten we eig altijd zo stom achter onze pc te tokkelen als we op een paar minuutjes bij elkaar zijn en een real life gesprek kunnen hebben?”

haha ja, zelfs in het zelfde deel van 't dorp, zelfde school maar hij op een andere locatie waar ik volgend jaar ook kom vanwege zelfde niveau… alleen ik durf niet meer zo goed omdat het gesprek gister naar mijn gevoel een beetje fucked up ging maar ben wel weer het een en ander van hem te weten gekomen^^. Ben nu offline, even geen zin in msn haha maar hij doet ook wel gewoon ofzo maar toch voelt het raar…

up.
ik ga trouwens niet naar de zelfde locatie, schoolhooud van veranderingen

Heb je nou al wat afgesproken?:grinning:

Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij er veel zin in heeft. Als hij erg graag met je af wilde spreken dan zou hij je wel vragen, en sowieso zegt het al genoeg dat hij zegt dat hij geen zin heeft in een relatie en daarna offline gaat.

^precies. Ik vermoed dat jij hem wil ontmoeten in de hoop dat er iets meer van komt? Maar ik denk dat je daar best je hoop niet op vestigt, als hij zelf al aangeeft geen zin te hebben in een relatie.

Edit: jij vertelt persoonlijke dingen tegen hem, maar doet hij dat wel eens tegen jou?
Uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat dat soort dingen tegen iemand vertellen altijd risico’s inhoudt en al zeker op MSN.

hee die is slim haha ^^

hoe is het verder gegaan met hem?
nog steeds niet in het echt gesproken?

ja zoiets ;p
ik had het met een jongen over horloges
en ik zei dat ik er geen 1 had, maar wel 1 wilde zegmaar
en toen zei hij, ik help je wel een x mee uitzoeken? :grinning:

dus zoiets kan ook, maar dan moet hij wel ‘‘happen’’ zegmaar haha

edit: ik had nog niet verder gelezen haha
ik hoop voor je dat hij een keer wil afspreken?
verder kan ik je ook niet echt helpen ;p succes!

Kijk, elke vrouw is het zelfde: ze willen gevraagd en gejaagd worden door mannen.
Maar soms moet jezelf het heft in handen nemen. Zelf ballen tonen!
Sommige mannen zijn nou eenmaal verlegen of te blind om vrouwenflirts te zien. Dus vraag het hem gewoon subtiel.
Of ie meegaat naar die ene film, begin dus subtiel over films kijken en naar de bios gaan. En dan vraag je of ie meegaat of dat jullie ‘samen’ gaan.
Of iets drinken in de stad… vraag hem gewoon spontaan: ‘zin om mee te gaan?’
Nee heb je, ja kun je krijgen! Go for it, toon ballen. Mannen waarderen dat.