What next?

KORT SAMENGEVAT
Er is dus een jongen die ik leuk vond, en hij mij. Ik ging verhuizen dus werd het uiteindelijk niets. Daarna hadden we eigenlijk maanden geen contact.
Nu had ik hem dus een keer gesmst. Hij terug smsen etc. Nu heb ik het gevoel of ik hem weer leuk vind.

Moet ik hem smsen dat ik de gesprekken die met hem had mis? Of nog even afwachten? Of iets anders…?

Goed, er dus deze jongen E. En zijn vriend M. E ken ik van muziekles, waar nog 4 á 5 bijzaten, zo ook mijn vriendin. Zij vondt hem toen al leuk, dus zijn we er uiteindelijk achter gekomen wat z’n e-mail adres zou kunnen zijn. Toen wel contact met hem gehad enzo, maar een aantal jaar hadden we hem niet gesproken.

Ergens begin vorig jaar, begon m’n vriendin weer contact met hem te zoeken. Ook ik kwam weer in gesprek met hem. Zo doende kwam ik er dus achter dat hij al een halfjaar altijd in de zelfde bus zat die ik ook elke ochtend nam om naar school te gaan, alleen zat hij wel op een andere school.
Zijn vriend, M, had me toen ook toegevoegd op MSN. Daar praatte ik dus ook wel af en toe.

Maar dat terzijde. M’n vriendin begon E dus weer leuk te vinden. Toen gingen we dus een keer met z’n vieren afspreken. Dat liep niet allemaal zoals verwacht, ghehe. We hadden niet echt gepraat of iets, we liepen alleen maar wat achter elkaar aan.

Later, kreeg m’n vriendin dus wat met E. Hun hebben een paar maanden iets gehad en toen ging 't uit.

En toen begon 't… Ik vond E leuk. Uiteindelijk wist hij dus dat ik hem leuk vond, en hij mij ook. Dus dat was dagelijks smsen etc. Oh, ik praatte trouwens niet met hem in de bus, want, serieus, ik was gewoon elke dag vet zenuwachtig omdat ik wist dat hij in dezelfde bus zou zitten.

Maar toen ging ik dus verhuizen. Ik zag hem vanaf toen eigenlijk niet weer. Toen was al snel het hele contact weg. Dus het is nooit wat geworden tussen ons.

Ik sprak, toen ik verhuisd was, eigenlijk dag en nacht met zijn vriend M. Toen dacht ik dat ik hém leuk begon te vinden. Dat had ik hem dus verteld. Maar ik ging er nog eens over nadenken en kwam tot de conclusie dat ik hem helemaal niet zo leuk vond als ik dacht. Dus ik vertellen dat het beter was als we alleen vrienden bleven…

Vorige week, was ik zwaar verveeld en smste ik E: Whatsup? (I know, heel erg droog, maar ik miste eigenlijk wel de gesprekken die ik altijd met hem had en hoopte dat die misschien weer een beetje terug zouden komen. En hier begint eigenlijk mijn vraag pas, gnagna).
Hij dus terug smsen dat het goed ging etc. Ik vragen hoe z’n vakantie was, hoe 't op school ging enzo.

Nu, begin ik weer iets voor E te voelen. Misschien ook wel niet… Ik weet 't niet meer. Zoals ik zonet ook al zei, is dat ik de gesprekken echt mis die ik met heb had. Hij was namelijk altijd wel degene die me aan het lachen maakte.

Nou wil ik eigenlijk aan jou vragen wat ik moet doen. Hem weer gaan smsen en het contact weer opbouwen? Vragen of hij weer eens op MSN komt, want dat doet hij nu echt nooit. Zeggen dat ik de gesprekken met hem mis? Of iets anders…?

Sorryvoorhetlangeverhaal

Stuur hem gewoon bericht met dat je het jammer vind dat je hem zo weinig spreekt.
Ik heb precies het zelfde met een jongen die mij ook leuk vond en ik hem… we hadden toen een keer met elkaar gezoend… En nog lang er na contact gehad.
Op een gegeven moment hadden we het allebei heel druk met school.
Maar nu komen we elkaar na een paar maanden weer tegen met uitgaan, smsse wel eens, etc.
Het was eigenlijk dat we er allebei het zelfde over dachten; namelijk dat het jammer was dat we elkaar niet meer spraken.
Dus zet gewoon de eerste stap.
En sms hem of bel hem dat is nog beter!
Dan hoor je elkaars stem en dat is wel vertrouwd zeg maar.

Het is eigenlijk zo ik in rl nog nooit écht met hem heb gepraat. We zouden altijd nog eens afspreken, maar dat was er niet van gekomen. Dat kwam grotendeels door het feit dat ik ging verhuizen. M’n vader woont dan nog wel dichtbij de stad waar hij woont, maar alsnog kwam het er niet van. Dat vond ik eigenlijk best jammer.

Zal ik 'm vanavond smsen? Of nog een aantal dagen afwachten? Anders komt het misschien zo opdringerig over…