zoals het topic al zegt… what makes u slut?
Na hoeveel dates vind jij dat je moet verder gaan?
En na hoeveel dates/ dagen van relatie vind jij dat je het moet doen?
really curious about what you think ^^
zoals het topic al zegt… what makes u slut?
Na hoeveel dates vind jij dat je moet verder gaan?
En na hoeveel dates/ dagen van relatie vind jij dat je het moet doen?
really curious about what you think ^^
verder gaan met wat? zoenen? een relatie?
ik vind dat je aan een relatie&zo moet beginnen wanneer je er beide klaar voor bent & het echt klikt :’)
nja. het kan ook klikken na een date.
dus als je elkaar onderhand wel een beetje kent.
4 dates ofzo? ^^
Ligt eraan hoe lang je hem al kent enzo. Zoenen op eerste date kan wel vind ik, verder gaan ligt er ook een beetje aan hoe oud je bent. En een relatie moet je beginnen als je er aan toe ben. Dat kan na een paar dates, maar ook pas na een hele tijd.
well met verder gaan bedoel ik natuurlijk… alles wat je doet before je ‘HET’ doet.
zoenen op eerste date vind k namelijk ook wel kunnen
Ik vind dat het heel erg van je leeftijd afhangt, maar ook aan hoe goed je de persoon kent met wie je date, en of jullie echt op zoek zijn naar een relatie of ‘gewoon’ een scharrel…
ik vind zoenen niet kunnen als je elkaar bijv. alleen op school ziet.
elkaar heel af en toe spreekt op msn/sms.
dan ken je elkaar nauwelijks x3.
als je elkaar goed&lang kent, kan het nog wel…
mja. iedereen moet zelf weten…
dat vind ik dan weer niet.
er zijn tegenwoordig genoeg mensen die met iemand zoenen die ze niet eens kennen. waarom zou je niet met iemand een keer mogen zoenen ‘die je niet zo goed kent’? je kan elkaar toch leren kennen, of moet dat PERSÉ ervoor.
denk nou niet dat ik zo iemand ben die iedereen op zn bek pakt want dat ben ik niet
haha ja dat vind ik ook, als het een echt leuke jonge is en het klikt een beetje zegmaar dan vind ik wel kunnen. veel mesen doen het ook bij opstap gaan enzo maarja was wel benieuwd wat jullie vinden van na hoeveel dates kan je verder gaan… etc?
Ik zou pas verder gaan als je echt iets met die persoon hebt. Ik ben niet het type om na een aantal dates al ‘interessante activiteiten’ te gaan ondernemen met m’n potentiële lover. Mijn mening is dat je de ander eerst beter moet kennen.
Het ligt eraan hoe goed jij je erbij voelt…
Ik vind iemand trouwens een slet als diegene op 1 avond met meerdere jongens zoent. Of als diegene binnen een week al meer dan 2jongens heeft versleten in bed.
Ik denk niet dat er een vast aantal dates bestaat, waarna je verder ‘mag’ gaan.
Er moet een klik zijn, en je moet zeker weten dat je met díe jongen verder wilt gaan; dus niet dat je de volgende ochtend wakker wordt naast een wildvreemde jongen.
Ik ben het er trouwens niet mee eens dat iemand een slet is als diegene met meerdere jongens op 1 avond gaat.
Volgens mij is ieder meisje - die uitgaat - wel een keer met 2 jongens op 1 avond geweest. Zoiets gebeurt gewoon, ook bij míj is dat gebeurd.
En ja, hier heb ik spijt van. Maarja, gebeurd = gebeurd, hoe simpel dat ook klinkt. Ik ben echt alles behalve een slet, ik ben 16 en ben nog niet verder gegaan; puur om het feit dat ik de jongen met wie ik verder wil gaan nog niet heb gevonden.
De definitie van een slet vind ik wanneer je met de eerste, de beste het bed in duikt.
amen
tsja kon het niet beter zeggen, xd
vandale:
slet de; v -ten (scheldw, inform) ontuchtige vrouw
on·tucht de; v(m) 1 onkuisheid 2 ongeoorloofde seks: ~ met minderjarigen
:pctik:
ik vind iemand een slet als die gene:
-zo’n aanhangmeisje is
-je zoent met ontiegelijk veel jongens
-je hebt binnen 2weken seks met je vriendje
-geen zelf-respect heeft
-er goedkoop/makkelijk uitziet
nou ik weet het niet helemaal! want ik heb dus mijn vriend leren kennen via internet en hij woont 4 uur rijden van mij vandaan, dus dan vind ik het anders als je op de 2e ‘‘date’’ al verder gaat aangezien we elkaar wel heel veel spreken via msn/sms/webcam etc. dus zodra wij elkaar voor de 2e keer echt kunnen aanraken enzo, als je dat vergelijkt met normale relatie’s zijn jullie al bij de 8e/meer date. dus ik vind dat erg verschillen aan de afstand!
Ik had maar 1 ‘date’ met mijn vriend, het klikte gewoon dus toen kregen we wat! Na 2 maandjes zijn we steeds een stapje verder gegaan, en na een half jaar hebben we elkaar ontmaagd
( Over een paar dagen zijn we trouwens 15 maanden samen )
Hiervoor had ik maar 1 vriendje gehad, van 2 weken. Dus volgensmij werd ik niet echt als slet gezien haha.
Maar als je elk weekend met een andere jongen zoent, of met meerdere jongens, dan vind ik je wel een beetje een slet. Dit geldt ook voor jongens trouwens.
Dus ik vind je al helemaal een slet als je op een avond met een jongen gaat liggen vozen die je net kent.
Iemand is een slet als ze makkelijk is vind ik. Bijvoorbeeld meerdere jongens op 1 avond zoenen.
In een relatie kun je geen slet zijn vind ik, zo lang je trouw blijft aan je vriend, en het serieus is. Als je een maand een vriendje hebt gehad noem ik dat niet een relatie
Als je je er allebei goed bij voelt, dan is het prima. Ik vind ‘slet’ zo’n vreselijke benaming. Zoenen/seks is toch om plezier te hebben? Zolang je er niemand pijn mee doet zie ik geen probleem, of je nou na één date of na 10 verder gaat.
+1
ik vind 3/4 van de meisjes die ik tegenkom een slet, ik denk niet dat je precies dingen kan noemen , dat iemand bij zovaak of zo snel dit en dat een slet is. het is maar wat JIJ wel en niet normaal vindt, en iedereen vindt iets anders
Ik vind het woordje ‘slet’ heel relatief.
De definitie van een ‘slet’ is voor iedereen weer anders.
Ik vind een slet iemand die zichzelf makkelijk voor veel jongens ‘te koop’ aanbiedt, en die zich nog net niet letterlijk op de knietjes laat vallen voor praktisch elke jongen die er ook maar enigszins aantrekkelijk uit ziet.