What is it?

Nou kijk, het zit zo. Ik heb sinds Oktober een blokjesbeugel (alleen op mijn boventanden),Omdat die naar achter stonden, tegen mijn ondertanden aan waardoor ik een hele grote overbeet had/heb.
Alleen nu heb ik vandaag een blokjes beugel op mn onderste tanden gekregen , en omdat ik nog steeds een overbeet heb, hebben ze op mn onderste kiezen een wit ‘iets’ (?) geplakt. Waardoor mijn kiezen niet op elkaar kunnen, en ik dus de blokjes die op mn ondertanden zitten er niet af kan bijten met mijn voortanden…

Lang verhaal -.-
Maar heeft iemand hier ervaring mee? Wen je er snel aan, en hoelang is het de bedoeling dat het erop blijft zitten?
Thaaanks alvast :slightly_smiling_face:

x

volgens mij zijn dat elastiekjes met kussentjes erop (op je blokje dus). die had ik eerst voor, maar die zijn nu weg. Je voelt er bijna niks van, dat was bij mij zo. en zodra het een beetje goed staat, dus zodra je niet meer je blokjes eraf kan bijten word het weggehaald.

Nee, het zijn geen elastiekjes… Als ik mn mond open doe zou je denken dat er 2 stukjes kauwgom aan mn kiezen vastzitten. Het lijkt wel steen, want het is keihard

ik heb precies hetzelfde als jou!
het was echt wennen, want dat zit echt niet lekker he, pas na ongeveer een maand was dat gevoel weg!
bij mij worden ze pas er af gehaald als mijn beugel er uit gaat.
ik kan nu nog steeds mijn kiezen niet op elkaar doen…
maarja het went

Serieus , ik dacht dat ik de enige was :’)
Maar thanks! Bij mij zullen ze er ook waarschijnlijk dan pas uitgehaald worden *zucht. & ik heb dat ding aan de linkerkant al half kapot gebeten :oops:

Ik heb die dingen ook gehad toen ik een beugel had. dat zijn een soort kussentjes die er voor zorgen dat je de blokjes er niet vanaf bijt, klopt.
Je went er behoorlijk snel aan hoor, na een paar dagen wist ik al niet beter.
veel succes!

Dankjee (A)

MeiiSjuH jU mOettT eR guWoOn aAn WennUh

ik ben haar zusje, ik praat niet standaard zo

ik heb dat ook,
bij mij was het gevoel na 5 dagen ongeveer weg.

*zucht , mijn verstandskies is er nou ookal uitgesneden waardoor ik echt doodga van de pijn , en gewoon niet meer kan eten.

geen ervaring succes

heb ik ook gehad :wink:.
wen je wel aan hoor!

Ik heb het ook, in het begin is het heel erg kut maar het went.