what do to

Een week geleden, voegte een iraanse jongen me toe op de ping, je weetwel ; dat is van blackberry’s. Hij had me gezien op hyves en xag daar me ping staan. We begonnen te praten, en hij merkte niet eens dat ik 7 jaar jonger was… Hij wilde me al na een dag zien, terwijl ik niet eens wist of die echt bestond. Ik zei dat ik niet durfte, want hij kon me ook verkrachte of iets, en ik zei ook eerlijk dat ik dat dacht. Ik heb em op de cam gezien, en we hebben een paar x gebeld. Hij is zo lief voor me, maar iedereen zegt dat ik niet moet gaan, hij kan me alles aandoen. Hij wilt me gwn voor 1 xtje zien, en als t leuk wordt, meerdere keren. Hij is ook echt heel slim, en weet alles. En normaal hebben iraanse mensen dat niet (no vooroordeel)… We zijn nu een week verder, en hij wilt net zo lang wachten totdat ik er klaar voor ben om hem te willen zien… Maar ik weet nog steeds niet of ik t zal doen… Want er is ook nog een andere jongen en die is 19, kent me veel beter en wilt me echt. Ik ben 15, en 22 is echt wel een beetje te oud.
Maar die van 22 interesseert me veel meer… En moet hem echt een xtje zien… Want anders krijg ik er spijt van als ik dat nooit gedaan heb…
Wat moet ik doen;
Voor die jongen van 22 gaan of voor die van 19?

Ik zou met zo’n leeftijdsverschil al niet eens aan het idee durven denken. Maar je moet doen wat jou het beste lijkt.

En normaal hebben iraanse mensen dat niet (no vooroordeel)… Klinkt toch als een vooroordeel hoor.

En hoezo bedoel je, voor wie moet ik gaan? ALS je al gaat afspreken (ergens waar veel mensen zijn natuurlijk) kan je toch eerst kijken of ze wel echt aardig zijn? Anyway, het leeftijdsverschil is wel groot.

mijn zus is 24 haar verloofde is 40. het lijkt dan wel anders omdat ze ouder zijn maar ik vind het hetzelfde :d

En wat is precies de toegevoegde waarde van deze mededeling?

Na een paar dagen??

Ik ping al een paar maanden met iemand, nooit over gehad om elkaar eens in het echt te zien. We hebben elkaar niet eens op hyves op msn, alleen ping. Dat maakt het toch net iets bijzonder.

Ik zou wel uitkijken hoor. áls je afspreekt, ga niet alleen. Als hij goede bedoelingen heeft, zal hij heus wel begrijpen dat je een of twee vriendinnen mee hebt genomen. En spreek in de stad af.
Lekker cliché antwoord, maar het is wel zo. En verder, het is helemaal aan jou om te kiezen!

Ik zou eerst maar eens afwachten hoe de gesprekken verder gaan, je hebt hem net een week gesproken, als over een paar weken de gesprekken nergens meer over gaan weet je dat het niets gaat worden, en als het over een paar weken nog steeds leuk is kun je altijd nog afspreken. Maar ik zou wel voorzichtig zijn, je weet maar nooit wat voor iemand het echt is en zeker niet na een week

Ik zou idd eerst wachten, en gewoon verder praten. Zoals je zelf zegt wilt hij er ook mee wachten, dus tis iig goed dat ie niet zo opdringerig is ='D
Ook moet je afspreken op een drukke plek, en neem iemand mee, een goeie vriend of vriendin :relieved: