What can i do ?

Top! ik had een leuke scharrel gevonden, en we hadden afspraak met elkaar gemaakt geen liefde gewoon sex en genieten we waren beetje begonnen met plannen en kijken wanneer we konden want hij wou echt graag weer snel afspreken,
Nu is het geval Ik moet elke keer de afspraak maken, en meneer komt zelf ook niet met opties,
maar als ik vraag of hij het wil zegt ie ongetwijfeld.
Ik heb hem dus gister avond soort van gedumpt door te zeggen zo kunnen we niet goed gaan scharrelen.
Ik heb dit al eerder proberen duidelijk te maken maar meneer NEGEERT, dan elke keer. nu dus ook.

What can i do? want hij is wel echt een goede zoener enz.

Oké dit gaat te ver.
Je wilt het niet meer omdat het zo niet goed gaat, wat kan het je dan schelen dat hij je negeert=
En daarbij, wat heeft de informatie dat hij goed kan zoenen te maken met het dumpen

Ik snap echt niks van je verhaal, sorry.

Ik kan hier niet veel uithalen, misschien moet je even je tekst overlezen voordat je hem post.

Jij weet ook niet wat je wil

Als ik jou was zou ik wachten tot je de persoon hebt ontmoet waar je echt verliefd op bent. Dan kan je pas echt genieten van seks. Ik vind het zelfs een beetje raar overkomen, elkaar gebruiken alleen voor de seks… bah. Maargoed dat is mijn mening.