What all happened in one night...

ik vind dat persoonlijk denk ik minder leuk. omdat het dan waarschijnlijk al snel te zoet sappig wordt, omdat je het zo leuk mogelijk probeert te maken voor andere mensen, dat zou wel jammer zijn.

ik wil ook liever gewoon updates als hiervoor, ik neem aan dat je jezelf niet te persoonlijk vond, anders had je het niet geplaatst. gewoon eigen grenzen aangeven, een probleem zoals dat van bart niet vertellen, maar ik hoor toch echt graag jóu liefdesverhaal en niet een verzonnen verhaal, daar zijn er al duizenden van. maar dat is persoonlijk :slightly_smiling_face:

Ik zou het zelf ook jammer vinden als je de verhalen gaat verzinnen, maar het gaat wel om jou ‘leven’ dat je hier op internet zet dus dat zou ik gewoon zelf bepalen. En die zelfverzonnen verhalen zijn altijd beter dan niets, en misschien kun je er zelfs een boek van maken haha. :grinning:

Gewoon af en toe een kleine update om te laten weten hoe het tussen jou en bart gaat? :") meer vraag k niet…

Ik wil echt een update !!!
ik w8 al sinds … de laatste update… (>.<)
Pleeeasse een update!!! x’)

Wow dit topic is in ongeveer 2 maanden tijd al zo’n 15.6 miljoen keer bekeken!!! :astonished:

Jalous here!

aaaaaaaaaaaaaaaaaah,
ik heb gister en vannacht tot nu alles gelezen wat schatttig!
je schrijft zo leuk en ik zou hier zeker mee doorgaan je bent echt goed!
je ebt voor elkaar gekregen dat ik 3 uur snachts naar bed ging hahah,

en mensen vinden jullie het heel gek dat ze nu niet schrijft?!
jullie geloven haar story niet eens , wees blij dat ze het wil delen…
Ik zou graag een fotootje willen zien maar ik begrijp dat je daar niet echt op te wachtte staat ghaha. Ik ben wel erg nieuwschierig over die avond heeft hij je daarna nog verrast? en heb je hem verteld dat dit op girlscene staat? ghihi

Ik zou het mega tof vinden als je nog iets update maar je moet zelf doen waar je je goed bij voelt ;’)

ik werd helemaal verliefd op jullie dit kinkt echt raar maar
het is zo. Ik zelf flik looi maar wat aan met jongens en door dit verhaal ga ik daar mee wel kappen… nooit gedacht dat het zo romantisch ook kon! hihi

ik wens je veel succes in de liefde , en natuurlijk de rest ook ;’)

Liefs,
Tess

Overleg het met bart!

Ik heb alles nu gelezen, wel even werk haha,

Ik vind dat je verder moet schrijven, je hebt dat in het begin ook gedaan, dus zo persoonlijk is dat toch niet? Super leuk! Ik heb ook ongeveer hetzelfde meegemaakt :’)

Haha, dit is extra leuk voor mij om te lezen!
Ik ben ook sinds rond nieuwjaar bezig met een jongen, en heel toevallig heet hij ook Bart! (don’t worry, 't is niet dezelfde hoor! hihi). En het is nu ook mijn vriendje, en ik maakte me om veel dezelfde dingen als jij zorgen! Het is officieel mijn vriend geworden toen we een buiten stonden te praten en er een klasgenootje naar me toe kwam en vroeg of dat mijn vriend was, en ik keek hem vragen aan en toen zei hij ‘ja’. Maar oke. Heel leuk om te lezen dit!

Pfoe net alles gelezen, en wauw wat een ge-wel-dig verhaal!

Ik denk dat je dit topic kunt ‘‘afsluiten’’ met hoe het nu gaat tussen jullie & een foto van jullie samen.

x

Oooh ik ben zo benieuwd naar een foto van jullie tweetjes.

Ik zou het wel met bart overleggen trouwens! Stel nou dat zijn zusje dit vind en het hem laat zien?

Updaaate!

foto van jullie twee !!
update!

Ja dat wel!

ga je verder schrijven of niet? want we zijn al een week verder, en er is nog steeds geen duidelijkheid. en iedereen wacht maar op een update :wink: dus wat wil je zelf?

hierboven hahahaha

oeeeeeeh ben zo benieuwd hah!