What all happened in one night... (Deel 3)

Oke. Ik heb het voor mezelf besloten. Laat jij maar dat eerste berichtje sturen. Laat maar eens zien dat je een ‘gentlemen’ bent.

Ik denk dat elk meisje wel droomt van een echte gentlemen. Een jongen die beleefd is, de stoel voor haar naar achter schuift, haar netjes naar huis brengt en goed met kinderen is. Ik ken Bart niet door en door, maar ik kreeg altijd de indruk van hem dat hij wel eens zo’n jongeman kon zijn. (Een van de weinigen, by the way. Tenminste op mijn school….)

Dus nu moet ik wachten. Wachten. Waarschijnlijk lang wachten. Naast dat onhandigheid een van mijn slechte eigenschappen is ben ik ook nog eens ongeduldig. Als ik in de rij bij de kassa sta en er van die kleine mooiboys één voor één hun energiedrank gaan afrekenen begint mijn bloed al langzaam te koken. Laat staan dat ik nu moest wachten op een berichtje van een leuke jongen die in mijn hoofd alles in de war brengt.

Misschien moest ik maar eens wat afleiding zoeken en mijn telefoon even met rust laten. (Inmiddels had ik al 10 keer de toegangscode ingevoerd en zo’n 25 keer Whatsapp gecheckt)Afleiding. Uhmmm. Chocola. Altijd goed in welke situatie dan ook. Maar werkt toch het beste in situaties vol met stress. Ik eet de laatste kerstkransjes op die nog over waren van kerst en dan hoor ik het beruchte geluidje.

Met een idioot, gehaast loopje loop ik naar mijn mobiel. Waar is dat ding nou weer ? Jahoor. In de spleet van de bank. Ik trek hem eruit en laat hem daarna gelijk weer op de grond vallen… Het is een berichtje van m’n broer. Hij eet niet mee want hij is bij de McDonalds. Wat een vreetzak.

Ik leg m’n telefoon weer weg want ik hoor dat de deurbel gaat. Yes ! Een pakketje van de H&M. Ik pak het uit en ik pas alle spulletjes aan en besluit welke ik wel en niet wil houden.

Die nieuwe kleren waren een goede afleiding. Daarna heb ik er niet meer aangedacht en ben ik wat spaghetti gaan eten. En toen kreeg ik een berichtje op Twitter van een vriendin dat ze me net een smsje had gestuurd. Ik pak mijn telefoon en zie het ! Shit. Ik heb een berichtje op whatsapp. Jup. Het is ‘m. Het berichtje luidde :

‘’Hoi Anouk. Ik hoop maar dat ik je nummer goed heb overgetypt en dat ik dit berichtje niet naar een of andere engerd verstuur hahhah.’’

Oke. Ja, zo had mijn vriendin die bij hem in de klas had beschreven. Ietwat onzeker maar wel met gevoel voor humor.

En nu het antwoord van mij.
‘’Jahoor ! Je hebt de goede.’’

Ik druk op ‘send’ en wacht totdat hij vraagt wanneer ik kan. Als gentlemen mag hij een datum voorstellen.
Dat wordt nog wat. Hij hockeyt namelijk op redelijk hoog niveau en moet dan ook vaak trainen. (Dit ben ik trouwens te weten gekomen door mijn grote vriend Facebook.) Daar bovenop speel ik in verschillende orkesten hobo (Hobo, ja. Niet te verwarren met het woord ‘homo’) en daar heb ik ook flink wat repetities van.

Nu gaan we weer wachten. Wat haat ik dit. Hebben jullie daar ook zo’n hekel aan ? Om te wachten totdat een jongen antwoordt.
Ze voelen volgens mij helemaal geen druk om terug te antwoorden. Of zouden ze het gewoon leuk om ons met klotsende oksels zenuwachtig te laten wachten ?

Nu heb ik een probleempje. Wat moet ik doen als hij een datum voorstelt waarop ik niet kan ? Moet ik hem dan afwijzen ? Dat is ook weer zo raar. Ik wil hem nu écht het gevoel geven dat ik hem beter wil leren kennen.
Ik baal nu echt ongelofelijk van mijn hobby.

Edit : *Oké. Ja, zo had mijn vriendin die bij hem in de klas zat hem beschreven.

Het is echt no-big-deal als je niet kunt op een datum dat jij niet kan. Hij kan dat ook helemaa niet van je verwachten.

Het is echt no-big-deal als je niet kunt op een datum dat jij niet kan. Hij kan dat ook helemaa niet van je verwachten.

als jij niet kunt moet je een andere datum voorstellen,

tenminste, zo gaan die dingen normaal gesproken.

Ik hou jullie op de hoogte van al dit gedoe ! :slightly_smiling_face:

aaw, je schrijft echt ontzettend leuk!
ik hoop dat het goed komt! (:

Misschien kan je het beter allemaal in 1 topic houden vanaf nu?

Ik hoop voor je dat je snel weer wat terug krijgt, en ja i know, wachten is moeilijk :stuck_out_tongue:

Thnx voor de tip ! Dat is zeker handiger. Maar kan ik dan het volgende deel hierover gewoon als reactie plaatsen dan ? Ik heb nog nooit Girlscene op deze manier gebruikt, dus ik weet het niet zo goed :slightly_smiling_face:

Haha, schrijf een boek erover, het is iig goed geschreven

En zoals de meesten al zeggen als je niet kan stel dan een andere datum voor

Ik heb geen idee wat het verhaal ervoor was, maar hoe weet je zo zeker dat hij je gaat vragen om een datum? Het enige wat je zei was ‘jahoor je hebt de goede’.

Oh ja ik heb net deel 1 gelezen. Enneh, dafuq? I dont see the problem…

1 topic hierover is genoeg inderdaad. Ik zal dit topic van je open houden: http://forum.girlscene.nl…ght/list_messages/221098. Die beginpost kun je steeds aanpassen waardoor je steeds nieuwe stukjes toe kunt voegen.