Whaaah, zenuwwachtig.

:grinning_face_with_smiling_eyes: Ok, hier mag ik niet om lachenSorry

Neem je ipod/ mp3 mee! helpt echt

Toen ik naar de tandarts moest om een kies te trekken heb ik:

1. een hamster gekocht
  2. nieuwste geurtje en douchegel van The body shop gekocht
  3. mijn mp3 meegenomen
  4. een stressballetje
  5. mijn vaders hand.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Precies.
Ik had 1 grote op m’n tiet, ook zo’n lekker idee.
Maar dat viel reuze mee, achter af denk je ’ goh, was ik hier nou zenuwachtig voor?’

:slightly_smiling_face:

Helpt dat tegen de zenuwen? xd

OT: Probeer er niet te veel aan te denken. Ik heb ooit m’n oorlel verdoofd gehad (ja raar verhaal, maar er zat een oorbel in die er uit moest) Die eerste prikjes zijn idd even vervelend, maar meestal voel je die 2e al niet eens meer omdat het dan al half verdoofd is! Neem iets mee om in te knijpen, denk aan leuke dingen die je gaat doen/hebt gedaan of neem muziek mee. Het is zo weer voorbij. Ik houd ook totaal NIET van ziekenhuisshit en prikken, maar uiteindelijk zal het allemaal meevallen! Succes!

Hahahah ik wou heel graag een hamstertje, dus zei ik tegen mijn ouders dat dat wel zou helpen als ik mijn kies ga trekken, want dan ga ik telkens aan mijn hamstertje denken.

En ind gewoon niet te veel aan denken, word je alleen maar gek van!
Of… denk aan hele nare dingen die zich afspelen in de wereld en het leven. Misschien heel raar, maar het helpt soms wel bij mij, want dan denk ik: Ja fack, mijn probleem is niets vergeleken bij…

Heel veel succes! en het komt helemaal goed!

omygosh, dat helpt lekker he haha.

pff, ik had er een op mijn knie (3!) maar die heb ik met formule W weggehaald, thank god. Duurde wel vet lang en ik zou het niet met je lip doen inderdaad want hij wordt eerst heel wit :O.
maar succes, probeer er gewoon niet aan te denken.