Whaaah, zenuwwachtig.

Ik heb nu al en jaar een wratje op mijn bovenlip, (Ja nasty) en stip hem nu al een half jaar lang om de 2 weken aan met stikstof. Hij werd alleen maar groter en nu moet ik em over 4 weken laten wegsnijden en dan gaan ze de wond dichtbranden, ja het is wel fijn dat ie dan weg is maar ik vind het best eng? kan niet tegen al dat operatiegebeuren. Dus ehm. Iemand ‘anti zenuw tips’?

ik weet niet of je verdoofd word ofzo, maar ik zou d’r niet naar kijken… je ogen dichtdoen enzo. verder weet ik niet echt iets… succes

denken aan hoe het is als het weg is en niet aan de operatie zelf

Ja word wel verdoofd, maar ik heb horen zeggen dat een verdoving ookal focking au doet

Waarom staat het bij Crea Bea?

Een wrat weghalen is ook een kunst.

Sorry dat was een foutje. heb het al al in het berichtje gezet.

Bij mij zijn moedervlekken weggehaald, zelfde idee. Je krijgt ong 2 verdovingsprikjes, die doen wel ff zeer. Daarna voel je niks meer en wordt ie weggelepelt en dichtgebrand. Voel je niks van. Pleistertje eroverheen en klaar.

Hope soo. Ik zit nu echt zo van. Ik doe het om mooi te zijn…Ik doe het om mooi te zijn…Ik doe het om mooi te zijn… =)

Had ik eerst ook hoor. Bij mij zat die vlek net onder mn BH randje dus dat was vervelend. Die prikjes zijn ff rot, maar ook weer zo voorbij. Daarna heb e echt nergens last van, dus je hoeft je niet druk te maken :slightly_smiling_face:

Verplaatst!

@Maaihoofd : Dankjee<3.

Ik heb er 2 weg laten halen. (in me nek) 1 is weggebrand en de ander geschaafd.
Ik kreeg 2 verdovingsprikken, die zijn wel ff gemeen maar valt echt mee. Achteraf viel 't zo mee, als ik dat had geweten had ik 't veel eerder laten doen!

Andere kant opkijken sowieso, ik ben ooit flauwgevallen omdat ik keek terwijl ik een prik kreeg, en het deed niet eens zeer :’)

Haha, iedereen zegt ‘de andere kant op kijken’, maar hoe kan je je eigen lip nou zien? ; )

Haha, ja. Dan moet je lip wel heel erg vooruit steken =)

Hahahaha

m’n zusje had ook een wrat op d’r voet en die ging echt ontiegelijk ontsteken en toen hebben ze de wrat dus uitgelepeld en daarna gehecht. maar ze kreeg geen verdoving en echt ze schreeuwde het uit van de pijn :v maar veel succes he ! :")

anti-zenuw tip :’)

Ik had een bobbeltje bij m’n nek, nou zeg maar boven m’n borst. en ik heb ook een verdoving gekregen. geloof me, een verdoving is veel beter, je voelt wel heel eventjes pijn, maar dat gaat gelijk wel als de prikken klaar zijn. ik was echt super zenuwachtig voor die operatie, maar het viel reuze mee. ok het is geen wratje, maar er zat een soort van bobbeltje onder m’n huid[ieww, dat klinkt vies]